Oglasevanje-prodaja-kaj-pa-vse-vmes-2-del-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Andrej-Cetin

Oglaševanje – prodaja: kaj pa vse vmes? – 2. del

Andrej Cetin

Kje prihaja do težav, če rezultati kampanje kažejo eno, prodaja pa drugo? Na podlagi resničnih primerov dobrih in malce manj dobrih praks boste lahko spoznali, kje še je prostor za izboljšave vaših poslovnih procesov.

Preberi več
Oglasevanje-prodaja-kaj-pa-vse-vmes-1-del-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Andrej-Cetin

Oglaševanje – prodaja: kaj pa vse vmes? – 1. del

Andrej Cetin

Analiza prodajnega cikla nam pogosto pokaže, da se v praksi zalomi tam, kjer bi najmanj pričakovali. Zato se ob načrtovanju in izvedbi kampanj temeljito posvetite tudi poprodajnim procesom. Pri tem imejte v mislih, da so spletni uporabniki veliko bolj neučakani in pričakujejo takojšnje odzive!

Preberi več
Avta-ni-tezko-prodati-veliko-tezje-je-kupca-obdrzati-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Andrej-Besirevic

Avta ni težko prodati – veliko težje je kupca obdržati

Andrej Beširevič

Da lahko zastopniki avtomobilskih blagovnih znamk uspejo tudi na slovenskem trgu, morajo strategijo principala ustrezno prilagoditi lokalnim specifikam.

Preberi več
Lastniski-najemniski-kupljeni-mediji-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Lucie-Pokorna

Lastniški, najemniški, kupljeni … mediji!

Lucie Pokorna

Uspešne spletne strategije temeljijo na pravilni rabi vseh vrst spletnih medijev: tistih, ki so v vaši lasti, tistih, kjer lahko spletni prostor »najamete« in tistih, za katere plačate.

Preberi več
Merjenje-je-tisto-kar-naredi-marketing-znanost-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Leon-Brencic

Merjenje je tisto, kar naredi marketing znanost

Leon Brenčič

Oglasna kampanja je lahko kreativni presežek, ki pripelje do dobrih prodajnih rezultatov ali pa zgrešen projekt, kjer zapravljate svoj čas in denar.

Preberi več
iPROM-bozic-na-spletu-FB

V vašem podjetju že razmišljate o božiču? V kolikor ne, začnite čim prej!

Lucie Pokorna

Ali veste, kdaj začnejo vaše potencialne stranke raziskovati in nakupovati božična darila? Prazniki veljajo za vrhunec prodajne sezone. Da bi dosegli zastavljene rezultate, vam svetujem, da z načrtovanjem svoje spletne strategije pričnete pravočasno in si s tem zagotovite pozornost kupcev ter najboljše pozicije.

Preberi več
Kaj-ima-identiteta-blagovne-znamke-opraviti-s-spletnim-oglasevanjem-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Share-Facebook

Kaj ima identiteta blagovne znamke opraviti s spletnim oglaševanjem?

Lucie Pokorna

Bodo imeli »pomožni« kanali, kot so prikazno oglaševanje, družbena omrežja ali video oglaševanje enako dobre direktne rezultate kot oglaševanje na iskalniku? Seveda ne! To niti ni potrebno, saj je njihov namen ta, da pripravijo teren za vašo iskalniško zmago!

Preberi več
razbijamo-mite-o-programatičnem-zakupu-2-del-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Simon-Struna

Razbijamo mite o programatičnem zakupu – 2. del

Simon Struna

V prejšnjem zapisu sem podrobneje opisal, katere spremembe so spodbudile razvoj programatičnega zakupa. Brez napredne tehnologije, na katerem ta temelji, v vse bolj digitalnem svetu ni več mogoče usmerjeno komunicirati, oglaševati in uspešno pospeševati prodaje. Seveda pa pri ustrezni interpretaciji podatkov, ki vodi v načrtovanje in optimizacijo kar najbolj učinkovite digitalne akcije, še vedno najpomembnejši […]

Preberi več
razbijamo-mite-o-programatičnem-zakupu-2-del-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Simon-Struna

Razbijamo mite o programatičnem zakupu – 1. del

Simon Struna

V sodobnem marketingu se s pojmom programatičnega zakupa srečujemo vse pogosteje. Četudi ta v svojem bistvu pravzaprav ni novost pa je skladno z vse pogostejšo rabo postal prava vroča marketinška tema! Kot tak je, poleg številnih zagovornikov, pridobil tudi peščico tistih, ki so do njega skeptični – delno zaradi pomanjkljivih informacij, delno pa zaradi bojazni, kako naj bi nova tehnologija posegla v obstoječe načine dela in predvsem v razporejanje oglaševalskih naložb.

Preberi več
brand

Razmišljaj globalno, ponudi lokalno ali vsak »zakaj« ima svoj »zato«

Lucie Pokorna

Potovanja so ena izmed “ljubezni” v mojem življenju – trenutno bivam že v svoji sedmi državi, obiskala pa sem jih še bistveno več. Med njihovim raziskovanjem je vedno fascinantno spremljati razlike med kulturami in navadami tamkajšnjih prebivalcev. Iz poslovnega vidika pa je zanimivo opazovati tudi, kako se globalne blagovne znamke spopadajo z nalogo ponuditi svojim strankam konsistentno – a kljub temu lokalno relevantno – izkušnjo.

Preberi več

Avtorji