Smo na pregu nove tehnološke revolucije - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin

Simon Cetin za Marketing magazin: Smo na pragu nove tehnološke revolucije

Simon Cetin

V majski kolumni za Marketing magazin Simon Cetin, partner in ustanovitelj družbe iPROM, piše o aktualni temi – umetni inteligenci v marketingu, za katero pravi, da je pomembno zavedati se njenega dolgoročnega potenciala. Verjame, da smo na pragu nove tehnološke revolucije, ki bo dosegla večje razsežnosti kot industrijska revolucija sredi 18. stoletja, ki je temeljito preoblikovala način življenja in dela ter dvignila standard bivanja človeštva.

Preberi več
Prvoosebni podatki in napredna analitična orodja: Pot do boljših poslovnih rezultatov in strateške avtonomije v digitalni dobi - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Anže Hribar

Prvoosebni podatki in napredna analitična orodja: Pot do boljših poslovnih rezultatov in strateške avtonomije v digitalni dobi

Anže Hribar

V hitro spreminjajočem se tehnološko gnanem okolju se pomen podatkov bistveno krepi, zato oglaševalci pospešeno prepoznavajo potrebo po bolj naprednih platformah za upravljanje lastnih podatkov in analitičnih orodjih. Za uspešnejše krmarjenje po novih terenih in učinkovitejšo optimizacijo strategij ciljanja pa je treba najprej razumeti, zakaj so neodvisne platforme za upravljanje lastnih podatkov in komplementarna analitična orodja nepogrešljivi za vsakega oglaševalca.

Preberi več
Tomaž Tomšič za Marketing magazin: Izkoriščanje prvoosebnih podatkov je bistveno za blagovne znamke, da kar najbolje monetizirajo digitalne strategije v večkanalnem okolju - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Tomaž Tomšič za Marketing magazin: Izkoriščanje prvoosebnih podatkov je bistveno za blagovne znamke in založnike, da kar najbolje monetizirajo digitalne strategije v večkanalnem okolju

Tomaž Tomšič

Tomaž Tomšič, podatkovni znanstvenik in vodja raziskovalne enote iPROM Labs, ki že več kot desetletje raziskuje nove tehnologije za oglaševanje v digitalnih medijih in proučuje analitične metode obdelave velikih količin podatkov, je z Marketing magazinom spregovoril o pomembnosti prvoosebnih podatkov, ki veljajo za novo gorivo v krajini digitalnega oglaševanja.

Preberi več
Neodvisne oglaševalske tehnologije blagovnim znamkam omogočajo nadzor, večjo donosnost naložb in varno prihodnost - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Neodvisne oglaševalske tehnologije blagovnim znamkam omogočajo nadzor, večjo donosnost naložb in varno prihodnost

Tomaž Tomšič

V nenehno spreminjajočem se digitalnem okolju se na tehnološke velikane z vidika zagotavljanja visoke donosnosti naložb v oglaševanje danes ne moremo več zanašati. Intenzivno se približujemo obdobju brez piškotkov, zato morajo blagovne znamke že danes prevzeti odgovornost za lastne podatke in vlagati v izgradnjo lastnega medijskega ograjenega vrta, da bi ostale konkurenčne. Z uporabo neodvisnih rešitev, kot je iPROM Private DMP, ki podatke o uporabnikih postavlja v ospredje procesa odločanja in jih ne deli s konkurenco, bodo podjetja povečala učinkovitost uporabe in hkrati pridobila neposreden dostop do želenih segmentov strank. Na ta način bodo povečala tudi dolgoročno uspešnost svojih marketinških aktivnosti.

Preberi več
Anže Hribar na Dnevu e-zasebnosti: Obdelujte podatke svojih uporabnikov na zakonit način - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Anže Hribar

Anže Hribar na Dnevu e-zasebnosti: Obdelujte podatke svojih uporabnikov na zakonit način

Anže Hribar

Anže Hribar, direktor analitičnega oddelka v iPROMu, je na dogodku Dan e-zasebnosti, ki ga je Društvo za marketing Slovenije organiziralo skupaj z Info hišo, IAB-jem Slovenija in Slovensko oglaševalsko zbornico, predstavil rešitev iPROM Private DMP, zakonsko skladno podatkovno platformo, ki omogoča uporabo podatkov za podatkovno gnano oglaševanje na odprtem spletu, ter analitično orodje Piwik PRO, ki za analiziranje celotne uporabniške izkušnje ne žrtvuje zasebnosti uporabnikov in je v skladu z evropsko zakonodajo.

Preberi več
Miha Rejc in Tomaž Tomšič za Društvo za marketing Slovenije: Prvoosebne strategije digitalnega oglaševanja - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miha Rejc in Tomaž Tomšič

Miha Rejc in Tomaž Tomšič za Društvo za marketing Slovenije: Prvoosebne strategije digitalnega oglaševanja

Tomaž Tomšič

Miha Rejc, vodja oddelka celostnih digitalnih strategij v iPROMu, in Tomaž Tomšič, vodja iPROM Labsa, sta na DMS-jevem dogodku Taktik pojasnila, zakaj so danes lastni podatki gonilo učinkovitega digitalnega oglaševanja.

Preberi več
Miha Rejc za Društvo za marketing Slovenije: Digitalna suverenost – ključni temelj vsakega podjetja - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miha Rejc

Miha Rejc za Društvo za marketing Slovenije: Digitalna suverenost – ključni temelj vsakega podjetja

Miha Rejc

Čeprav so nekatera evropska podjetja že naredila pomemben napredek, so nekatera še vedno močno odvisna od tehnoloških podjetij, ki imajo sedež zunaj Evropske unije. To slabi njihov položaj na trgu in strateško avtonomijo v digitalnem svetu ter posledično zmanjšuje možnosti za gospodarsko rast. Miha Rejc, vodja oddelka za celostne digitalne strategije v iPROMu in strasten zagovornik zasebnosti uporabnikov in varnosti njihovih podatkov na spletu, je z Društvom za marketing Slovenije v ekskluzivnem intervjuju spregovoril o neravnovesju pri digitalni suverenosti slovenskih podjetij ter podal nekaj rešitev, ki lahko ta neravnovesja odpravijo.

Preberi več
Večkanalne podatkovno gnane strategije trženja na odprtem spletu, ki z uporabo lastnih podatkov ustvarjajo trajno dodano vrednost - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Alena Selimović

Večkanalne podatkovno gnane strategije trženja z uporabo prvoosebnih podatkov gradijo trajno dodano vrednost

Alena Selimović

Področje trženja in oglaševanja se pospešeno spreminja zaradi vse hitrejših sprememb v vedenju uporabnikov ter agilnih odzivov podjetij, ki se vse bolj zavedajo pomena zasebnosti ter hitro sprejemajo nove tehnologije. Podjetja, ki sledijo trendom in potrebam okolja, se vse bolj premikajo v smeri strategije, ki na prvo mesto postavlja uporabnika oziroma potrošnika, in hkrati ustvarjajo trajnostno vrednost za vse vključene v sam proces trženja – za potrošnike, blagovne znamke, založnike in tehnološke partnerje. V nadaljevanju se bom osredotočila na pomen razumevanja vloge oglaševanja na celotni nakupni poti potrošnika, ki je danes močno prepletena, večkanalna, vsaka točka stika pa ustvarja priložnost za konverzije.

Preberi več
Zakaj bi morale blagovne znamke zgraditi svoj lasten ograjeni vrt za digitalno oglaševanje – prednosti izkoriščanja prvoosebnih podatkov in rešitve iPROM Private DMP - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miha Rejc

Zakaj bi morale blagovne znamke zgraditi svoj lasten ograjeni vrt za digitalno oglaševanje – prednosti izkoriščanja prvoosebnih podatkov in rešitve iPROM Private DMP

Miha Rejc

Danes blagovne znamke vedno bolj iščejo načine, kako prevzeti nadzor nad svojim digitalnim oglaševanjem in trženjem, da bi zagotovile, da se njihove naložbe v oglaševanje učinkovito porabijo. Izgradnja lastnega ograjenega vrta jim lahko zagotovi podatke, ki jih potrebujejo za sprejemanje premišljenih odločitev o tem, kako in kam bodo razporedile svoj oglaševalski proračun. Ograjeni vrt opredelimo kot zaprt sistem ali medijske mreže, kjer se ustvarjajo uporabniške vsebine in kjer aktivnosti potekajo znotraj zidov samega vrta in se ne delijo s konkurenco.

Preberi več
Kako Fraport Slovenija z oglaševanjem v lastnem ograjenem vrtu kontinuirano dosega odlične prodajne rezultate in stroškovno učinkovitost - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Kako Fraport Slovenija z oglaševanjem v lastnem ograjenem vrtu kontinuirano dosega odlične prodajne rezultate in stroškovno učinkovitost

Leon Brenčič

Predstavljajte si, da lahko s popolnim sporočilom v pravem trenutku učinkovito nagovorite vnaprej opredeljeno občinstvo glede na njegova zanimanja in izboljšate učinkovitost oglasnih akcij. Prav to lahko odslej z oglasnimi akcijami z uporabo lastnega ograjenega vrta dosega Fraport Slovenija, upravljavec ljubljanskega letališča.

Preberi več

Avtorji