Deli

Vsebina je na področju digitalnega oglaševanja sicer še vedno pomembna, a vse bolj pomembno je tudi, kje se oglasi prikazujejo, torej kontekst oglaševanja.

V prihodnosti digitalnega oglaševanja je kontekst kralj - iPROM - Novice iz sveta

Kontekst – tisto, kar obdaja oglase, in trenutek, v katerem so ti predstavljeni – je danes novi kralj digitalnega oglaševanja.

Kljub veliki priljubljenosti družbenih medijev pri oglaševalcih le 17 odstotkov potrošnikov zaupa oglasom na njih, kaže lanska Kantarjeva raziskava. Za blagovne znamke varnejša alternativa družbenim medijem so kontekstualni oglasi na premijskih spletnih straneh založnikov.

Oglasi na novičarskih spletnih mestih so umeščeni v zaupanja vredno okolje, oglaševalcem pa omogočajo nadzor nad tem, kje se prikazujejo. V nedavni IAB-jevi študiji je 84 odstotkov medijskih potrošnikov dejalo, da ohranjajo ali povečujejo svoje zaupanje v blagovne znamke, ki oglašujejo na njihovih priljubljenih novičarskih straneh.

S kontekstualnim oglaševanjem lahko blagovne znamke izberejo novice, ob katerih želijo, da se pojavi njihov oglas, in publikacije, s katerimi želijo, da jih uporabniki povezujejo. Ko govorimo o prihodnosti digitalnega oglaševanja in vključenosti potrošnikov, mora biti kontekst v središču naše pozornosti, torej kje, kdaj in kako lahko oglasi dosežejo pravo občinstvo in imajo na uporabnike največji vpliv.

Deli

Arhiv