Deli

Oglasi trgovcev na drobno so med uporabniki dobro sprejeti, a povečevanje količine oglasov predstavlja tveganje.

Nativni oglasi med uporabniki bolj priljubljeni - iPROM - Novice iz sveta

Potrošniške raziskave ugotavljajo, da so uporabniki interneta bolj naklonjeni nativnim oglasnim formatom, pri katerih se oglasi ujemajo z vsebino na spletni strani – še posebej, če je sporočilo za njih pomembno ali uporabno.

Da so nativni oglasi ob primerni frekvenci dobro sprejeti, se kaže še zlasti pri oglasih trgovcev na drobno, ki so se doslej uvrščali v to kategorijo oglasnih formatov.

Amazonove stranke v ZDA so na primer v preteklih letih kljub izpostavljenosti velikemu številu oglasov le redko omenile, da opazijo oglase na spletnem mestu. Ko pa so opazile (nativne) oglase, so jih bolj verjetno označile za koristne, uporabne ali skladne s svojimi nakupovalnimi navadami kot pa za moteče ali nevredne zaupanja.

Deli

Arhiv