Nakupne navade potrošnikov v ZDA so se od začetka pandemije spremenile - iPROM - Novice iz sveta

Nakupne navade potrošnikov v ZDA so se od začetka pandemije spremenile

Sprememba življenjskega stila vpliva na nakupne navade potrošnikov. Ob začetku pandemije so mnogi potrošniki zaradi negotovih razmer, povezanih s splošnim zapiranjem javnega življenja, panično nakupovali zlasti nujne dobrine, kot je toaletni papir. Skladno s sproščanjem ukrepov in omejitev so se začele spreminjati tudi nakupne navade. Potrošniki so začeli ponovno kupovati izdelke iz različnih kategorij, vključno […]

Preberi več
Priporočila za učinkovit marketing z vplivneži - iPROM - Novice iz sveta

Priporočila za učinkovit marketing z vplivneži

Marketing z vplivneži že dolgo velja za učinkovit pristop strokovnjakov za marketing. V letošnjem letu 2020 se temu področju namenja še več pozornosti, saj je postal marketing z vplivneži za blagovne znamke nepogrešljiv.

Preberi več
Marketinški trendi za leto 2021 vključujejo digitalno preobrazbo - iPROM - Novice iz sveta

Marketinški trendi za leto 2021 vključujejo digitalno preobrazbo

Marketinški trendi so trenutno težko napovedljivi, vendar so pri Deloittu izpostavili ključne, ki naj bi prispevali k zrelosti podjetij in njihovi uspešni digitalizaciji

Preberi več
Digitalni mediji ključni v času pandemije - iPROM - Novice iz sveta

Digitalni mediji ključni v času pandemije

Digitalni mediji slovijo po svoji učinkovitosti pri nagovarjanju potrošnikov.

Preberi več
Strokovnjaki za digitalni marketing morajo držati tempo, ki ga narekuje tehnologija - iPROM - Novice iz sveta

Strokovnjaki za digitalni marketing morajo držati tempo, ki ga narekuje tehnologija

Tehnologija narekuje tempo, obseg in kakovost digitalnega marketinga.

Preberi več
Spletno nakupovanje potrošniške elektronike v ZDA - iPROM - Novice iz sveta

Spletno nakupovanje potrošniške elektronike v ZDA

Letošnje leto se bo v zgodovino zapisalo kot mračno obdobje trgovine na drobno. Spletno nakupovanje je svetla izjema.

Preberi več
Blagovne znamke z drugačnim pristopom za doseganje potrošnikov - iPROM - Novice iz sveta

Blagovne znamke z drugačnim pristopom za doseganje potrošnikov

Blagovne znamke so se zaradi koronavirusa soočile s težavami, povezanimi z zvestobo strank. Marketinška stroka podjetjem svetuje, naj zvestobo gradijo z digitalnimi kanali.

Preberi več
Kljub pandemiji in recesiji telekomunikacijska podjetja v ZDA vlagajo v digitalno oglaševanje - iPROM - Novice iz sveta

Kljub pandemiji in recesiji telekomunikacijska podjetja v ZDA vlagajo v digitalno oglaševanje

Ameriška telekomunikacijska podjetja bodo svoje letošnje proračune za digitalno oglaševanje povečala za 12 odstotkov.

Preberi več
Potrošnik in njegovo obnašanje v novi normalnosti - iPROM - Novice iz sveta

Potrošnik in njegovo obnašanje v novi normalnosti

Potrošnik se v novi normalnosti vede v skladu s spremembami, ki so ga doletele v zadnjem obdobju, ko je svet zaznamovala pandemija koronavirusa.

Preberi več
Trgovci na drobno uravnoteženo zakupujejo digitalne oglase - iPROM - Novice iz sveta

Trgovci na drobno uravnoteženo zakupujejo digitalne oglase

Trgovci na drobno bodo letos digitalnemu prikaznemu oglaševanju namenili 13,53 milijarde ameriških dolarjev.

Preberi več

Arhiv