Deli

Tržniki vlagajo svoja sredstva v ugotavljanje želja in navad generacije alfa, kamor štejemo posameznike, rojene med letoma 2010 in 2024, ki v veliki meri tako rekoč odraščajo na spletu. Generacija alfa bo štela kar dve milijardi ljudi, zato bodo njeno moč morali upoštevati tudi marketinški velikani.

Generacija alfa bo najštevilčnejša generacija doslej - iPROM - Novice iz sveta

Nobena starostna skupina pred to generacijo namreč ni tako močna ne po velikosti ne po marketinški moči. Od svojih milenijskih staršev se generacija alfa uči, da morajo blagovne znamke podpirati vrednote, kot sta socialna pravičnost in trajnost. Najstarejši člani so sicer stari le 11 let, a imajo velik vpliv na nakupne odločitve odraslih in na porabo gospodinjstev.

Generacija alfa je izjemno vizualna pri potrošnji vsebin, ima močno omrežje pri socializaciji ter svetovne nazore in stališča. Uporablja trendovske ključnike, začenja kampanje na družbenih medijih in vpliva na spremembe. Odrašča v zavedanju, da ji ni treba biti dovolj stara za udeležbo na volitvah, da lahko vpliva na izide volitev.

Svetovni marketinški velikani se zavedajo moči generacije alfa in spremljajo družbene medije, da bi bolje razumeli, kako razmišlja. Čeprav se mnogi še rodili niso, bodo otroci generacije alfa bolj racionalni in narodnostno raznoliki kot pripadniki generacije Z. Bolj verjetno bodo obiskovali fakulteto, odraščali v enostarševski družini in bili obkroženi z visokošolsko izobraženimi odraslimi.

Deli

Arhiv