Deli

Digitalna preobrazba industrije zunanjega oglaševanja (OOH) spodbuja tržnike k preizkušanju in učenju.

Digitalno zunanje oglaševanje doživlja razcvet - iPROM - Novice iz sveta

Digitalno zunanje oglaševanje (DOOH) v zadnjem času doživlja razcvet in ni videti, da bi se ta v prihodnjem letu umiril. Z normalizacijo razmer, povezanih s covidom-19, se svet ponovno odpira in vse več potrošnikov se vrača k običajnim zunanjim dejavnostim. Temu svoje aktivnosti prilagajajo tudi tržniki, ki v svoje načrte vključujejo tudi razvijajočo se krajino DOOH.

Blagovne znamke zaradi sprememb, ki prinašajo več inventarja v programatično poslovanje, vse bolj preizkušajo OOH in ga vključujejo v svoje večkanalne kampanje. Dve tretjini medijskih odločevalcev sta v zadnjih 18 mesecih izvedli digitalne kampanje OOH, 81 odstotkov oglaševalcev pa jih to načrtuje v prihodnjih 12 mesecih, kaže študija, ki jo je izvedlo raziskovalno podjetje Advertiser Perceptions.

V splošnem se ovire za oglaševanje na zunanjih oglasnih površinah (OOH) zmanjšujejo. Digitalna preobrazba, ki omogoča, da postaja oglaševanje OOH programatično, podatkovno gnano in vse bolj integrirano v večkanalne kampanje, se obrestuje tako tržnikom kot založnikom. S temi novimi zmogljivostmi imajo tržniki zdaj na voljo nova orodja, da z mediji OOH dosegajo dobre rezultate. Preberite, kako smo v iPROMu kampanjo za naročnika Podravka preslikali z digitalnih kanalov na zunanje oglasne površine.

Deli

Arhiv