Deli

Digitalna preobrazba industrije zunanjega oglaševanja (OOH) spodbuja tržnike k preizkušanju in učenju.

Digitalno zunanje oglaševanje doživlja razcvet - iPROM - Novice iz sveta

Digitalno zunanje oglaševanje (DOOH) v zadnjem času doživlja razcvet in ni videti, da bi se ta v prihodnjem letu umiril. Z normalizacijo razmer, povezanih s covidom-19, se svet ponovno odpira in vse več potrošnikov se vrača k običajnim zunanjim dejavnostim. Temu svoje aktivnosti prilagajajo tudi tržniki, ki v svoje načrte vključujejo tudi razvijajočo se krajino DOOH.

Blagovne znamke zaradi sprememb, ki prinašajo več inventarja v programatično poslovanje, vse bolj preizkušajo OOH in ga vključujejo v svoje večkanalne kampanje. Dve tretjini medijskih odločevalcev sta v zadnjih 18 mesecih izvedli digitalne kampanje OOH, 81 odstotkov oglaševalcev pa jih to načrtuje v prihodnjih 12 mesecih, kaže študija, ki jo je izvedlo raziskovalno podjetje Advertiser Perceptions.

V splošnem se ovire za oglaševanje na zunanjih oglasnih površinah (OOH) zmanjšujejo. Digitalna preobrazba, ki omogoča, da postaja oglaševanje OOH programatično, podatkovno gnano in vse bolj integrirano v večkanalne kampanje, se obrestuje tako tržnikom kot založnikom. S temi novimi zmogljivostmi imajo tržniki zdaj na voljo nova orodja, da z mediji OOH dosegajo dobre rezultate. Preberite, kako smo v iPROMu kampanjo za naročnika Podravka preslikali z digitalnih kanalov na zunanje oglasne površine.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv