Poslovanje B2B daje velik poudarek digitalnim izkušnjam - iPROM - Novice iz sveta

Poslovanje B2B daje velik poudarek digitalnim izkušnjam

Nakupno odločanje je danes bistveno drugačno kot pred tremi leti. Tudi pri poslovanju med podjetji (B2B) se zato vse vrti okoli strank, kje so (na spletu) in kako razmišljajo.

Preberi več
Spletna prodaja v ZDA bo ob začetku šolskega leta zrasla za 13 odstotkov - iPROM - Novice iz sveta

Spletna prodaja v ZDA bo ob začetku šolskega leta zrasla za 13 odstotkov

Spletna prodaja bo v ZDA ob začetku novega šolskega leta zrasla za 13,3 odstotka in dosegla vrednost 41,26 milijarde USD.

Preberi več
Rast uporabe digitalnih medijev vpliva na naložbe v digitalno oglaševanje - iPROM - Novice iz sveta

Rast uporabe digitalnih medijev vpliva na naložbe v digitalno oglaševanje

Pandemija, ki je zaznamovala lansko leto, je pomembno vplivala na medijsko krajino in oglaševanje.

Preberi več
Oglaševalci se bodo bolj zanašali na lastne podatke - iPROM - Novice iz sveta

Oglaševalci se bodo bolj zanašali na lastne podatke

Po zadnjih raziskavah se oglaševalci močno zanimajo za prevzem nadzora nad mediji, segmentiranjem in integriranjem podatkov z zunanjimi bazami.

Preberi več
Svetovni oglaševalski trg raste - iPROM - Novice iz sveta

Svetovni oglaševalski trg raste

Novo poročilo podjetja Magna Advertising nakazuje, da bo oglaševalski trg na svetovni ravni v letošnjem letu zabeležil 14-odstotno rast in dosegel 657 milijard ameriških dolarjev. Dramatičen preobrat sledi lanskemu 2,5-odstotnemu padcu, za prihodnje leto pa je za oglaševalski trg napovedana blažja, 7-odstotna rast.

Preberi več
Aplikacije za naročanje hrane in nakupovanje vse bolj priljubljene - iPROM - Novice iz sveta

Aplikacije za naročanje hrane in nakupovanje vse bolj priljubljene

Različne aplikacije so med pandemijo zabeležile izjemno rast uporabe. Med njimi prednjačijo zlasti aplikacije za dostavo hrane, bančništvo, vodeno vadbo doma in nakupovanje.

Preberi več
Kako bo virtualna resničnost na Kitajskem preobrazila trženje znamk - iPROM - Novice iz sveta

Kako bo virtualna resničnost na Kitajskem preobrazila trženje znamk

Podjetja na Kitajskem pospešeno vlagajo v tehnologijo virtualne resničnosti. Da bi jo uspešno vpletla v svoj trženjski splet, pa morajo premagati tehnološke in druge ovire, ki jim stojijo na poti.

Preberi več
Digitalno zunanje oglaševanje že v nizkem štartu - iPROM - Novice iz sveta

Digitalno zunanje oglaševanje že v nizkem štartu

Naložbe v zunanje oglaševanje so se v pandemičnem letu 2020 znižale za kar 30 %. Za preživetje panoge je bilo odločilno, da se je prilagodila novi resničnosti in našla poti do potrošnikov prek digitalnih kanalov in tehnologij.

Preberi več
Vse večje naložbe v oglaševanje v spletnih trgovinah - iPROM - Novice iz sveta

Vse večje naložbe v oglaševanje v spletnih trgovinah

Digitalna preobrazba je pospešila prodajo prek spleta in posledično naložbe v oglaševanje v spletnih trgovinah, ki jim bo v prihodnjih letih namenjen vse večji kos digitalnega oglaševalskega kolača.

Preberi več
Blagovne znamke se usmerjajo v marketing z vplivneži - iPROM - Novice iz sveta

Blagovne znamke se usmerjajo v marketing z vplivneži

Večina blagovnih znamk v svoj marketinški splet danes že vključuje marketing z vplivneži oziroma ustvarjalci vsebin, v prihodnjih letih pa se bo ta trend še stopnjeval.

Preberi več

Arhiv