shutterstock_119462584(15)

5 trednov na področju družbenih medijev za leto 2014

Leto 2013 je bilo veliko leto za družbene medije, a kaže, da bo tudi v letu 2014 tako. Trendi, ki naj bi krojili podobo na tem področju, so: marketing…

Preberi več
12najkreativnejših_2013

Najkreativnejši oglasi v letu 2013

V letu 2013 si je 12 oglasov prislužilo laskavi naslov najkreativnejši. Pri vsakem od njih gre za veliko idejo, ki se je kot virus razširila skozi »prislužene« (angl. earned)…

Preberi več
shutterstock_35263918(3)

Digitalni marketiniški trendi za 2014

Na spletni strani Socialmediatoday.com ugotavljajo, da bodo v letu 2014 tile trendi krojili podobo digitalnega oglaševanja: vsebina bo še naprej kralj, video oglaševanje bo v porastu, družbeni mediji se…

Preberi več
Ikea-znamenja

Ikea priporoča nakup pohištva glede na astrološko znamenje

Ikea Singapur se je odločila, da bo pomagala kupcem pri nakupu pohištva na podlagi kitajskega horoskopa. V ta namen so pripravili Facebook aplikacijo, kamor lahko kupec vnese svoj rojstni…

Preberi več
shutterstock_80157595_19_7_Sašo(6)

Facebook še vedno vodi

Raziskava Social Media Update 2013 raziskovalnega podjetja Pew je pokazala, da Facebook ostaja dominantni igralec med družbenimi mediji. Tako je v lanskem letu sedem od desetih odraslih internetnih uporabnikov…

Preberi več
shutterstock_133492442(4)

Nova valuta uspešnega (digitalnega) marketinga

Dnevi CTR-ja in števila prikazov so preteklost. Nova valuta, ki jo danes oglaševalci uporabljajo za presojanje uspešnosti oglaševalskih akcij so, med drugim to, kako uspe oglaševalec angažirati potrošnika na…

Preberi več
obi-slika(4)

Silvestrska akcija za OBI v MM-u

Trgovska veriga OBI je za silvestrovo pripravila posebno akcijo »Vse za silvestrovo«, v kateri so kupcem ponujali različne pirotehnične izdelke. V promociji so posebno pozornost namenili internetu, saj omogoča…

Preberi več
shutterstock_122137375(6)

Skoraj polovica Zahodnih Evropejcev bo letos uporabljala mobilni internet

Po oceni eMarketerja naj bi V Zahodni Evropi letos skoraj vsak drugi prebivalec uporabljal mobilni internet. Na prvem mestu je Norveška, kjer naj bi letos več kot 60 odstotkov…

Preberi več
Priceless New Year

Mastercardovo neprecenljivo novo leto

Mastercard svojo »neprecenljivo« oglaševalsko akcijo pelje že vse od leta 1997. V lanskem predbožičnem času pa so pripravili najnovejšo različico, imenovano Priceless New Year. Šlo je za »cross-media« akcijo,…

Preberi več
praznične_napake

Največje napake oglaševalcev v praznični sezoni

Večina blagovnih znamk si za božično-novoletne praznike omisli najboljše od najboljšega, kar lahko pokaže v svojih oglaševalskih akcijah. Se pa vedno najdejo tudi taki, ki ga pri tem polomijo….

Preberi več

Arhiv