NOVICE IZ SVETA
Leto 2013 je bilo veliko leto za družbene medije, a kaže, da bo tudi v letu 2014 tako. Trendi, ki naj bi krojili podobo na tem področju, so: marketing…
V letu 2013 si je 12 oglasov prislužilo laskavi naslov najkreativnejši. Pri vsakem od njih gre za veliko idejo, ki se je kot virus razširila skozi »prislužene« (angl. earned)…
Na spletni strani Socialmediatoday.com ugotavljajo, da bodo v letu 2014 tile trendi krojili podobo digitalnega oglaševanja: vsebina bo še naprej kralj, video oglaševanje bo v porastu, družbeni mediji se…
Ikea Singapur se je odločila, da bo pomagala kupcem pri nakupu pohištva na podlagi kitajskega horoskopa. V ta namen so pripravili Facebook aplikacijo, kamor lahko kupec vnese svoj rojstni…
Raziskava Social Media Update 2013 raziskovalnega podjetja Pew je pokazala, da Facebook ostaja dominantni igralec med družbenimi mediji. Tako je v lanskem letu sedem od desetih odraslih internetnih uporabnikov…
Dnevi CTR-ja in števila prikazov so preteklost. Nova valuta, ki jo danes oglaševalci uporabljajo za presojanje uspešnosti oglaševalskih akcij so, med drugim to, kako uspe oglaševalec angažirati potrošnika na…
Trgovska veriga OBI je za silvestrovo pripravila posebno akcijo »Vse za silvestrovo«, v kateri so kupcem ponujali različne pirotehnične izdelke. V promociji so posebno pozornost namenili internetu, saj omogoča…
Po oceni eMarketerja naj bi V Zahodni Evropi letos skoraj vsak drugi prebivalec uporabljal mobilni internet. Na prvem mestu je Norveška, kjer naj bi letos več kot 60 odstotkov…
Mastercard svojo »neprecenljivo« oglaševalsko akcijo pelje že vse od leta 1997. V lanskem predbožičnem času pa so pripravili najnovejšo različico, imenovano Priceless New Year. Šlo je za »cross-media« akcijo,…
Večina blagovnih znamk si za božično-novoletne praznike omisli najboljše od najboljšega, kar lahko pokaže v svojih oglaševalskih akcijah. Se pa vedno najdejo tudi taki, ki ga pri tem polomijo….