Priceless New Year

Mastercardovo neprecenljivo novo leto

Mastercard svojo »neprecenljivo« oglaševalsko akcijo pelje že vse od leta 1997. V lanskem predbožičnem času pa so pripravili najnovejšo različico, imenovano Priceless New Year. Šlo je za »cross-media« akcijo,…

Preberi več
praznične_napake

Največje napake oglaševalcev v praznični sezoni

Večina blagovnih znamk si za božično-novoletne praznike omisli najboljše od najboljšega, kar lahko pokaže v svojih oglaševalskih akcijah. Se pa vedno najdejo tudi taki, ki ga pri tem polomijo….

Preberi več
YouTube-video(2)

20 najboljših video zgodb leta 2013

Tudi v letu 2013 se je YouTube največkrat pojavil v naslovih medijev z video marketinško vsebino, a tudi lansiranje Twitterjevega Vine-a in Facebookovega videa na Instagramu ter AOL-ov nakup…

Preberi več
zeitgeist

Googelov Duh časa 2013

Kaj smo iskali v Googleu letos? Nelsona Mandelo, Paula Walkerja, iPhone 5s, Cory Monteith, Harlem Shake, Bostonski maraton, kraljevega otroka, Samsung Galaxy s4, PlayStation 4 in Severno Korejo. Googleova…

Preberi več
Wilkinson

Wilkinson Sword vabi internetne uporabnike, naj božička obrijejo ali pa rešijo

V zadnji oglaševalski akciji podjetja Wilkinson Sword božička ugrabijo nezadovoljni palčki, saj bi radi poudarili pomembnost njihove vloge pri božiču. Odpeljejo ga na neznano lokacijo, kjer ga zvežejo in…

Preberi več
Ritz-parade(6)

Ritzeva velika praznična parada

 Blagovna znamka krekerjev Ritz si je za letošnji praznični čas omislila svojo veliko praznično parado. Gre za oglaševalsko akcijo, v kateri želijo ključne stresne trenutke, kot so krasitev hiše,…

Preberi več
WestJet

Letalska družba WestJet presenetila potnike z božičnimi darili

Druga največja letalska družba v Kanadi, WestJet, je poskrbela za marketinški podvig, ki je postal prava viralna senzacija. Na YouTubeu je spot “Božični čudež” (“Christmas Miracle”) zabeležil že skoraj…

Preberi več
Axe-SusanGlenn

Pripovedovanje zgodb je skupni dejavnik najučinkovitejših oglasov v letu 2013

V IAB-jevi raziskavi so strokovnjaki s področja oglaševanja izbirali najučinkovitejše oglaševalske akcije in izbrali naslednje: Axeov oglas »Susan Glenn«, s katerim so hoteli pokazati, kakšno moč imajo ženske nad…

Preberi več
FB_akcije-2013(1)

Najboljše akcije v družbanih omrežjih v letu 2013

Letošnje leto je bilo tudi leto družabnih omrežij. Velike spremembe, ki jih je uvedel FB, vstop Twitterja na borzo in lansiranje več različnih novih družabnih omrežij so razlogi, zakaj…

Preberi več
AndrejIvanec

iPROM v leto 2014 z nadgradnjo oglasnih formatov

iPROM bo v letu 2014 za razvoj novih tehnologij na področju spletnega oglaševanja namenil 20 odstotkov več sredstev kot v letošnjem letu in tako v razvoj investiral prek 250.000…

Preberi več

Arhiv