NOVICE IZ SVETA
TV-gledalci v Veliki Britaniji niso več tako osredotočeni na TV, kot so nekoč bili, pravi raziskava British Telecoma, saj naj bi skoraj 80 odstotkov TV-gledalcev med gledanjem TV opravljajo…
V letu 2013 je avtomobilska panoga oglaševala z najnaprednejšimi oglasnimi formati. Kljub temu, da je skupno število prikazov spletnih oglasov v tej panogi upadlo (po številu prikazov je vodila…
21 odstotkov tistih, ki so nameravali kupiti avto, je priznalo, da so nanje pri nakupni odločitvi vplivali digitalni oglasi, je pokazala raziskava IAB-ja in Prosper Insights, kar je 71…
Leto 2013 je bilo veliko leto za družbene medije, a kaže, da bo tudi v letu 2014 tako. Trendi, ki naj bi krojili podobo na tem področju, so: marketing…
V letu 2013 si je 12 oglasov prislužilo laskavi naslov najkreativnejši. Pri vsakem od njih gre za veliko idejo, ki se je kot virus razširila skozi »prislužene« (angl. earned)…
Na spletni strani Socialmediatoday.com ugotavljajo, da bodo v letu 2014 tile trendi krojili podobo digitalnega oglaševanja: vsebina bo še naprej kralj, video oglaševanje bo v porastu, družbeni mediji se…
Ikea Singapur se je odločila, da bo pomagala kupcem pri nakupu pohištva na podlagi kitajskega horoskopa. V ta namen so pripravili Facebook aplikacijo, kamor lahko kupec vnese svoj rojstni…
Raziskava Social Media Update 2013 raziskovalnega podjetja Pew je pokazala, da Facebook ostaja dominantni igralec med družbenimi mediji. Tako je v lanskem letu sedem od desetih odraslih internetnih uporabnikov…
Dnevi CTR-ja in števila prikazov so preteklost. Nova valuta, ki jo danes oglaševalci uporabljajo za presojanje uspešnosti oglaševalskih akcij so, med drugim to, kako uspe oglaševalec angažirati potrošnika na…
Trgovska veriga OBI je za silvestrovo pripravila posebno akcijo »Vse za silvestrovo«, v kateri so kupcem ponujali različne pirotehnične izdelke. V promociji so posebno pozornost namenili internetu, saj omogoča…