Deli

Potrošniki imajo radi oglase, ki se jim pokažejo čez celo stran, poleg tega si prek tega formata blagovno znamko tudi bolje zapomnijo, je pokazala raziskava podjetja Ipsos ASI. Celostranski oglasi so dobili med 30 in 49 odstotkov večjo »všečnost« kot standardni prikazni oglasi. 78 odstotkov vprašanih pa je reklo, da bi zaradi celostranskih oglasov radi izvedeli še več o oglaševanem izdelku ali blagovni znamki.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv