Deli

Pri Mondelez Internationalu, proizvajalcu številnih znanih BZ, kot so Milka, Oreo, Barni, Jacobs, Tuc ..., bodo v prihodnjih letih še več vlagali v digitalni marketing. Ugotovili so, da jim...

Pri Mondelez Internationalu, proizvajalcu številnih znanih BZ, kot so Milka, Oreo, Barni, Jacobs, Tuc …, bodo v prihodnjih letih še več vlagali v digitalni marketing. Ugotovili so, da jim ta prinaša boljše rezultate kot TV-oglasi. Njihov cilj je, povečati vložke v mobilno in digitalno oglaševanje z ene četrtine na več kot polovico do leta 2016. Kot je povedal Mark Clouse, predsednik podjetja, jim digitalno prinaša dvakrat večji ROI kot TV-oglaševanje.
Sicer pa tudi drugi prozvajalci hrane poročajo o precej povečanih vložkih v digitalno oglaševanje. General Mills, na primer, je povečal vložke z osmih odstotkov v letu 2008 na 17 odstotkov v letu 2013.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv