Deli

TV-oglasi med finalom Super Bowla so zelo dragi: 4 milijona dolarjev za 30 sekund. Res je, da omogočajo oglaševalcem doseči 100 milijonov ogledov naenkrat in da njihovi oglasi postanejo del tega velikega dogodka. A obstaja kar precej drugačnih načinov, kako lahko oglaševalci (morda tudi pametneje) porabijo ta denar. Tako lahko, na primer, kupite 14 milijard FB-oglasov, 106 milijonov ogledov sponzoriranih vsebin, 3 milijarde prikazov spletnih oglasov, 10,8 milijona klikov v iskalniku, 400 dni oglasnega prevzema športne podstrani na New York Timesu ali 10 dni prikazovanja oglasa na prvi strani YouTube-a.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv