Deli

Cilj Hondine oglaševalske akcije, ki bo v prvi vrsti digitalna, je ugotoviti, katera različica posebne izdaje CR-V-ja je britanski javnosti bolj všeč, črna ali bela. V ta namen sodeluje z digitalno oglaševalsko agencijo.

Akcija, ki temelji na privlačnem dizajnu avtomobila, bo vključevala strategijo oglaševanja v družbenih medijih, dva kratka videa na YouTube-u in posebno pristajalno spletno stran. Tu bodo merili interakcije v realnem času: Facebook všečke, retvite, klike na spletne oglase in oglede obeh videov, s čimer bodo ugotovili, katera barva je uporabnikom bolj všeč.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv