Deli

V pogovoru z Adweekom je vodja marketinga pri Visi, Kevin Burke, med drugim povedal, da na globalni ravni marketingu v digitalnih medijih namenjajo v povprečju od 30 do 40 odstotkov vseh marketinških sredstev, saj se želijo približati potrošnikom tam, kjer so, v digitalnih medijih. Na nekaterih trgih, kot je Koreja, namenjajo celoten proračun za digital. Pri tem igra mobilni marketing pomembno vlogo, saj se, kot pravi Burke, potrošniki med seboj in z blagovnimi znamkami povezujejo kjerkoli in kadarkoli.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv