Deli

Peto letno poročilo “Marketing Budget Report” podjetja Econsultancy v partnerstvu z Responsys, je pokazalo, da bodo podjetja precej povečala vložke v digitalni marketing v letošnjem letu.

60 odstotkov vprašanih bo letos povečalo svoje marketinške proračune. Lani je bilo takih 54, predlani pa 45 odstotkov. 71 odstotkov podjetij namerava povečati digitalne proračune, samo 20 odsotkov pa “nedigitalne” proračune. Podjetja digitalnemu marketingu namenjajo več kot tretjino (38 odstotkov) svojega celotnega marketinškega proračuna, kar predstavlja 3-odstotni dvig glede na lani. Največ pa se bo povečala investicija v vsebinski marketing. 74 odstotkov vprašanih namerava dvigniti proračune za tovrstno oglaševanje.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv