Večina podjetij še vedno brez dolgoročnih strategij za mobilne platforme - iPROM - Novice iz sveta-01

Večina podjetij še vedno brez dolgoročnih strategij za mobilne platforme

80 odstotkov oglaševalcev še ni pripravljenih na razvoj dolgoročnih marketinških načrtov za mobilne platforme za potrošnike, ki so stalno na poti.

Preberi več
Instagram z novo funkcijo Stories - iPROM - Novice iz sveta

Instagram z novo funkcijo Stories

Instagram je s funkcijo Instagram Stories v strokovni javnosti požel kar nekaj neodobravanja. Nova funkcija, ki več kot 500 milijonom mesečnim uporabnikom omogoča objavljanje vsebin v formatu, ki izgine po 24 urah, je namreč presenetljivo »podobna« konkurenčni storitvi Snapchat Stories.

Preberi več
Vse več ljudi bo olimpijske igre v Riu spremljalo prek digitalnih platform - iPROM - Novice iz sveta

Vse več ljudi bo olimpijske igre v Riu spremljalo prek digitalnih platform

Pri eMarketerju so podali ocene, kako veliko bo občinstvo na internetu za letošnje poletne olimpijske igre, ki se bodo odvijale v Rio de Janeiru. Poseben poudarek pri tem so dali mobilnim gledalcem.

Preberi več
Toyota skupaj z Discoveryjem ustvarila prvo VR mini serijo - iPROM - Novice iz sveta

Toyota skupaj z Discoveryjem ustvarila prvo VR mini serijo

Discovery je šel še korak dlje v virtualni resničnosti, saj je skupaj s Toyoto ustvaril prvo VR mini serijo z naslovom Torba, v njej pa predstavljajo Toyoto Camry, letnik 2017.

Preberi več
Tudi klimatske spremembe vplivajo na digitalne kampanje - iPROM - Novice iz sveta

Tudi klimatske spremembe vplivajo na digitalne kampanje

Digitalni oglaševalci morajo razumeti klimatske spremembe in njihov vpliva na potrebe potrošnikov. Novi eko potrošniki kupujejo drugače in drugje ter pri tem mislijo na okolje. Zato je pomembno tudi, da podjetja svoje okolju prijazne izdelke komunicirajo pristno.

Preberi več
Twitter predstavil postopek registracije za avtentične uporabniške profile - iPROM - Novice iz sveta

Twitter predstavil postopek registracije za avtentične uporabniške profile

Twitter je predstavil nov spletni postopek registracije avtentičnih uporabniških profilov, s katerim bodo lahko uporabniki potrdili svoje profile in dobili tako želeno modro kljukico.

Preberi več
TV izgublja gledalce in oglase - iPROM - Novice iz sveta

TV izgublja gledalce in oglase

Televizija je bila desetletja kraljica med oglaševalskimi mediji, a že prihodnje leto se pričakuje, da bo digitalno oglaševanje prehitelo TV-oglaševanje.

Preberi več
Vse več nativnega oglaševanja - iPROM - Novice iz sveta

Vse več nativnega oglaševanja

Po podatkih raziskave Inštituta za nativno oglaševanje (NAI) in FIPP bo nativno oglaševanje do leta 2018 predstavljalo že eno tretjino vseh prihodkov od oglaševanja v svetovni industriji revij.

Preberi več
Programatično oglaševanje še vedno pogosto napačno razumljeno - iPROM - Novice iz sveta

Programatično oglaševanje še vedno pogosto napačno razumljeno

Programatično oglaševanje je termin, ki je v svetu digitalnega oglaševanja uporabljen že skoraj na vsakem koraku. A raziskava podjetja Turn je pokazala, da oglaševalske agencije še vedno ne vejo, kaj programatično sploh je.

Preberi več
Z virtualno resničnostjo do novih kupcev - iPROM - Novice iz sveta

Z virtualno resničnostjo do novih kupcev

Blagovnim znamkam, ki vlagajo v virtualno resničnost, se to lahko obrestuje tako pri večji priljubljenosti blagovne znamke kot pri povečanih nakupnih namenih, kaže raziskava podjetja Greenlight VR.

Preberi več

Arhiv