Deli

Avstralsko podjetje Outdoor Media Association (OMA) je v študiji, v kateri je sodelovalo 43 udeležencev, testiralo pozornost uporabnikov doma in zunaj.

Uporabniki-so bolj-dovzetni-ko-niso-doma-iPROM-Novice-iz-sveta

Z metodo spremljanja gibanja očesa (»eye tracking«) so sledili njihovim odzivom in prišli do zanimivih ugotovitev. Ključna izmed njih je, da so uporabniki, ko se nahajajo izven doma, na sporočila odzovejo dvakrat pogosteje.  Prav tako je študija pokazala, da so v primerjavi s časom, ki ga namenijo zaslonom« doma, izven domov na zaslone 2,5-krat bolj pozorni.

Rezultate utemeljujejo s pojasnilom, da je v človeški naravi, da v okolici iščemo dogodke in dražljaje, ki nas lahko povežejo z našimi cilji. Za vse, ki se ukvarjajo s trženjem in marketingom, je študija pomembna, saj dokazuje, da odzivanje na dražljaje spodbuja pozornost in pomnjenje, s tem pa pomembno podpre ključni cilj blagovnih znamk – tj. pomnjenje njihovih oglasnih sporočil.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv