Deli

80 odstotkov oglaševalcev še ni pripravljenih na razvoj dolgoročnih marketinških načrtov za mobilne platforme za potrošnike, ki so stalno na poti.

Večina podjetij še vedno brez dolgoročnih strategij za mobilne platforme - iPROM - Novice iz sveta-01

20 odstotkov podjetij ima mobilno marketinško strategijo, ki je daljša od enega leta, pravi raziskava podjetja Adobe. Z drugimi besedami – 80 odstotkov oglaševalcev še ni pripravljenih na razvoj dolgoročnih marketinških načrtov za mobilne platforme za potrošnike, ki so stalno na poti.

Če pa bolje pogledamo Adobejevo raziskavo, ki je vključevala 4.000 oglaševalcev in digitalnih odločevalcev po vsem svetu, pa bodo te številke v prihajajočih letih očitno drugačne. Na primer, 63 odstotkov blagovnih znamk je prepričanih, da je kakovost njihove mobilne izkušnje pomembnejša od tiste na namiznih računalnikih. Prav tako so vprašani potrdili, da 37 odstotkov digitalnega prometa pride z mobilnih naprav. Dve leti nazaj je bilo 31 odstotkov prometa narejenega z mobilnih naprav. Več kot polovica vprašanih jih tudi meni, da bo mobilni promet v naslednjih 12 mesecih presegel polovico.

Še nekaj drugih zanimivih poudarkov iz raziskave:

  • 28 odstotkov prihodkov od spletne prodaje se zgodi prek mobilnih naprav, kar je 21-odstotno povečanje glede na lani.
  • Število blagovnih znamk, ki sebe vidijo kot »mobile-first«, se je povečalo za dvakrat od leta 2014.
Deli

Arhiv