Deli

Trženje vplivnežem je vse bolj priljubljeno; tri četrtine oglaševalcev pa meni, da je najučinkovitejši način sodelovanja, ko ti postanejo ambasadorji.

Učinkoviti načini trženja vplivnežem - iPROM - Novice iz sveta

TapInfluence in Altimeter Group sta izvedla raziskavo med 1.753 vplivneži in 102 oglaševalcema glede njihovega medsebojnega sodelovanja.

Oglaševalci uporabljajo vplivneže na različne načine, od tega, da jim dajo v oceno svoj izdelek do omenjanja znamke na družbenih omrežjih. Za mnoge (70 odstotkov) pa je to, da so vplivneži stalni ambasadorji blagovne znamke, najučinkovitejša marketinška taktika pri trženju vplivnežem.

Omembe blagovnih znamk in sponzorirane vsebine so še druge izpostavljene taktike, ki po besedah oglaševalcev delujejo najbolje.

V raziskavi so ugotavljali še, kaj menijo vplivneži, da je občinstvu najbolj všeč pri njihovem delu in kaj je tisto, zaradi česar ostajajo vključeni. Večina vplivnežev pravi, da je avtentičnost tisti ključ. 71 odstotkov vprašanih je reklo, da s tem, da so to, kar so, in da so iskreni, obdržijo svoje sledilce, prav tako pa tudi s tem, da povejo stvari tako, kot jih vidijo.

Ni pa avtentičnost edini dejavnik. Približno dve tretjini vprašanih je reklo, da svoje občinstvo obdržijo s tem, da govorijo o stvareh, ki zanimajo njihove sledilce. Več kot polovica pa jih pravi, da jih obdržijo s tem, da se s svojimi sledilci pogovarjajo in jih poslušajo.

Deli

Arhiv