Deli

Oglaševalci se zaradi omejitev uporabe podatkov potrošnikov vse bolj usmerjajo k prvoosebnim podatkom.

Vzpon prvoosebnih podatkov - iPROM - Novice iz sveta

V preteklem letu se je oglaševalska industrija soočila s spremembami glede zasebnosti podatkov potrošnikov, ki so sledile postopnemu ukinjanju piškotkov za sledenje in spremljanje vedenja potrošnikov. To je povzročilo premik k drugim virom zanesljivih podatkov, zlasti k prvoosebnim podatkom, ki jih oglaševalci pridobijo neposredno od potrošnikov, je pokazala IAB-jeva raziskava.

Premik k pristopu, kjer je na prvem mestu zasebnost, je vplival na razpoložljivost podatkov, ki so bili običajno prepoznani kot visokokakovostni, uporabni podatki. Oglaševalski proračuni se vse pogosteje usmerjajo h kanalom, manj odvisnim od podatkov tretjih oseb, kar omogoča uporabo prvoosebnih podatkov za namen personalizacije, še kaže IAB-jevo poročilo State of Data 2024. Prvoosebni podatki podjetjem omogočajo dragocene vpoglede v preference potrošnikov, v njihove navade in zanimanja.

Sedem od desetih blagovnih znamk, agencij in založnikov, zajetih v raziskavo, pričakuje, da bodo v letošnjem letu povečali svoje zbirke prvoosebnih podatkov, kar v primerjavi z 41 odstotki v letu 2022 predstavlja pomembno rast. Za te rastoče zbirke prvoosebnih podatkov se za prihodnjih 12 mesecev predvideva povprečno 35-odstotno stopnjo rasti. Prehod k prvoosebnim podatkom je strateški odgovor na zakonodajne spremembe, saj ti podjetjem ponujajo način za ohranitev kakovostnih interakcij s potrošniki, zagotavljanje skladnosti s predpisi glede zasebnosti ter grajenje bolj trajnostnih strategij trženja in analize podatkov.

IAB še ugotavlja, da skoraj tretjina vprašanih sprejema analitične metode, kot sta umetna inteligenca in strojno učenje, da bi okrepila svoje zapise oziroma podatke o kupcih, ki so manj odvisni od tehnologij za sledenje in piškotkov tretjih oseb.

Prvoosebni podatki odpirajo vrata v svet bolj prilagojenih, relevantnih in poglobljenih marketinških pristopov. S pametno uporabo pridobljenih podatkov in nenehnim prilagajanjem novim trendom lahko oglaševalci dosežejo boljše rezultate in svojim ciljnim občinstvom zagotovijo boljšo izkušnjo.

Deli

Arhiv