Nakupne navade: splet postaja prva misel potrošnikov - iPROM - Novice iz sveta

Nakupne navade: splet postaja prva misel potrošnikov

Potrošniki so v novih razmerah spremenili nekatere navade, med drugim tudi nakupne, ki se v veliki meri selijo na splet.

Preberi več
Kako učinkovito je vaše trženje v realnem času? - iPROM - Novice iz sveta

Kako učinkovito je vaše trženje v realnem času?

Trženje v realnem času je v digitalnem svetu pogosto uporabljena besedna zveza. Pa res veste, kako poskrbeti za učinkovito izvajanje?

Preberi več
Prebujanje avtomobilske industrije na Kitajskem - iPROM - Novice iz sveta

Prebujanje avtomobilske industrije na Kitajskem

Globalizacija prinaša mnoge prednosti, a po drugi strani je povezanost vsega in vseh tudi v času nove resničnosti vplivala na gospodarstvo po celem svetu. Vzpodbudne novice prihajajo s Kitajske, natančneje iz avtomobilske industrije.

Preberi več
Kitajski potrošniki so pripravljeni na turistično ponudbo - iPROM - Novice iz sveta

Kitajski potrošniki so pripravljeni na turistično ponudbo

Življenje na Kitajskem se normalizira, potrošniki pa si želijo po dolgem času osame zopet potovati. Največ zanimanja izkazujejo za domači turizem, ki se vrača v običajne tirnice.

Preberi več
Čas je, da mobilno izkušnjo razširite izven ekranov - iPROM - Novice iz sveta

Čas je, da mobilno izkušnjo razširite izven ekranov

Mobilne naprave in aplikacije postajajo stičišča, ki povezujejo mnoge vidike potrošnikovega življenja. Še več – najboljše aplikacije ponujajo tudi mobilne izkušnje, ki segajo izven digitalnega sveta.

Preberi več
Turizem in trženje umetnost iskanja prave sinergije - iPROM - Novice iz sveta

Turizem in trženje: umetnost iskanja prave sinergije

Pandemija je trženje v turistični panogi po vsem svetu postavila pred številne izzive. Konec aprila smo v Sloveniji odprli meje med občinami, po napovedih se bodo kmalu odprle tudi državne meje, turistični kompleksi pa bodo dobili dovoljenje za obratovanje. Zato je zdaj čas, da turistična panoga ne pozabi na stik s potrošnikom, ki bo kmalu spet izbiral med mnogimi možnostmi na trgu.

Preberi več
Najboljše prakse za trženje v novi resničnosti - iPROM - Novice iz sveta

Najboljše prakse za trženje v novi resničnosti

Študije in zgodovinski dogodki kažejo, da je v času negotovosti priporočljivo ohraniti ali celo povečati vložke v trženje. Zadnja stvar, ki jo podjetja želijo, je, da potrošniki pozabijo na njihove izdelke ali storitve, konkurenca pa pridobi večji tržni delež.

Preberi več
Digitalna preobrazba ni krilatica, ampak nuja - iPROM - Novice iz sveta

Digitalna preobrazba ni krilatica, ampak nuja

Pandemija še naprej močno spreminja vedenje potrošnikov, digitalna preobrazba pa je nujno potrebna za preživetje podjetij.

Preberi več
Kako izstopiti iz komunikacijskega hrupa? Odgovor ponuja personalizacija. - iPROM - Novice iz sveta

Kako izstopiti iz komunikacijskega hrupa? Odgovor ponuja personalizacija.

Personalizacija že leta predstavlja odličen način za učinkovito doseganje potrošnikov – s pravim sporočilom na pravem kanalu in ob pravem času. V novi resničnosti je vloga personalizacije še bolj vidna.

Preberi več
Blagovne znamke morajo sprejeti spremembe in delovati družbeno odgovorno - iPROM - Novice iz sveta

Blagovne znamke morajo sprejeti spremembe in delovati družbeno odgovorno

Koronavirus je posegel v marketinške načrte in komunikacijska sporočila, kar je povzročilo, da so morale blagovne znamke najti ustrezne načine odzivanja na razmere.

Preberi več

Arhiv