Uporaba personalizacije pri e-poštnem marketingu trgovcev na drobno - iPROM - Novice iz sveta

Uporaba personalizacije pri e-poštnem marketingu trgovcev na drobno

E-poštni marketing ostaja komunikacijski kanal z najvišjo donosnostjo naložbe – še posebej ob uporabi personalizacije.

Preberi več
Priložnosti tehnologije za marketinško avtomatizacijo - iPROM - Novice iz sveta

Priložnosti tehnologije za marketinško avtomatizacijo

Za povečanje učinkovitosti strojnega učenja moramo razvijati svoja tehnična znanja in spretnosti, obenem pa spodbujati ustvarjalnost, ki zagotavlja najboljše marketinške kampanje.

Preberi več
Negovanje strank z učinkovito komunikacijo - iPROM - Novice iz sveta

Negovanje strank z učinkovito komunikacijo

Z uporabo naprednih tehnoloških orodij je mogoče natančno vedeti, v kateri fazi na nakupni poti se nahaja potrošnik. Blagovna znamka mu mora ponuditi vsebine, ki jih ta želi brati, in ne tistih, za katere podjetje želi, da jih prebere.

Preberi več
Vpliv digitalne tehnologije na strategijo blagovnih znamk v turistični industriji  - iPROM - Novice iz sveta

Vpliv digitalne tehnologije na strategijo blagovnih znamk v turistični industriji

Turistična industrija je druga najhitreje rastoča panoga na svetu, v kateri se obrača veliko denarja. Z uporabo digitalnih tehnologij lahko blagovne znamke pridobijo pomemben vpogled v potrošnike.

Preberi več
Družbeni mediji pospešujejo prodajo - iPROM - Novice iz sveta

Družbeni mediji pospešujejo prodajo

Blagovne znamke družbenih medijev, kot sta Facebook in Instagram, ne uporabljajo le za predstavitev izdelkov in dvigovanje ozaveščenosti, pač pa tudi kot prodajne kanale.

Preberi več
Aktivnost potrošnikov je ključna za njihovo poznavanje - iPROM - Novice iz sveta

Aktivnost potrošnikov je ključna za njihovo poznavanje

Aktivnosti potrošnikov se beleži s podatki o njihovih dejavnostih, s pomočjo katerih marketinški strokovnjaki vedo, ali so potrošniki zainteresirani in po možnosti pripravljeni na nakup izdelka ali storitve.

Preberi več
Vplivneži: Kako zagotoviti zadovoljstvo vseh deležnikov - iPROM - Novice iz sveta

Vplivneži: Kako zagotoviti zadovoljstvo vseh deležnikov?

Vplivneži na družbenih medijih postajajo vedno bolj zanimivi – tako za blagovne znamke kot tudi za potrošnike, ki jim kljub posameznim pomislekom zaupajo.

Preberi več
Umetna inteligenca za suvereno prodajno strategijo - iPROM - Novice iz sveta

Umetna inteligenca za suvereno prodajno strategijo

Umetna inteligenca pomaga pri ustvarjanju odličnih strategij v B2C-segmentu, nič drugače pa ni niti na B2B-področju.

Preberi več
Prepad med pričakovanji in potrošniško izkušnjo - iPROM - Novice iz sveta

Prepad med pričakovanji in potrošniško izkušnjo

Vsak potrošnik je poseben in vsak si želi posebne potrošniške izkušnje. Vseeno pa marketinški oddelki včasih pozabijo na pomen personalizacije in ustvarjajo prepad med pričakovanji potrošnikov in dejansko potrošniško izkušnjo.

Preberi več
Mobilno oglaševanje in prilagajanje vsebin - iPROM - Novice iz sveta

Mobilno oglaševanje in prilagajanje vsebin

Uporabniki na mobilnih napravah preživimo vse več časa, mobilno oglaševanje pa je v razcvetu. Prav letos se je prvič zgodilo, da je bilo mobilnim napravam namenjenega več časa kot televiziji.

Preberi več

Arhiv