Deli

V zameno za nagrade ali ugodnosti so potrošniki neposredne podatke z blagovnimi znamkami pripravljeni deliti namerno in prostovoljno.

Potrošniki pripravljeni deliti neposredne podatke v zameno za ugodnosti - iPROM - Novice iz sveta

Napovedana ukinitev piškotkov tretjih oseb, ki je bila sicer spet prestavljena, in Applova pobuda AppTrackingTransparency sta spodbudili blagovne znamke in trgovce na drobno, da se osredotočijo na prvoosebne in neposredne podatke (zero-party), ki jih potrošniki v zameno za ugodnosti prostovoljno in namerno delijo s podjetji.

Dejavnosti, ki niso neposredno povezane z nakupom, lahko povečajo vključenost potrošnikov s programom zvestobe. 60 odstotkov ameriških potrošnikov bi bilo pripravljenih sodelovati v anketah ali odgovarjati na vprašalnike v zameno za pridobitev ugodnosti s strani blagovnih znamk, kaže študija podjetja Ebbo iz oktobra 2023. Več kot tretjina potrošnikov pa je pripravljena podati oceno ali svoje mnenje o izdelku. Podatki, pridobljeni s tovrstnimi interakcijami, zagotavljajo trgovcem na drobno dragocene vpoglede v potrošniške trende in v zanimanja potrošnikov, ki jih lahko uporabijo za personalizacijo ponudb.

Mlade potrošnike najbolj zanima personalizacija in so najbolj pripravljeni deliti svoje podatke v zameno za ugodnosti. V primerjavi s 70 odstotki vseh anketiranih kar 89 odstotkov potrošnikov, starih od 18 do 29 let, meni, da je personalizirana izkušnja pomembna pri spletnem nakupovanju, kažejo podatki podjetja Bizrate Insights. 68 odstotkov te mlajše demografske skupine je pripravljenih deliti svoje osebne podatke, medtem ko je bilo takih med vsemi vprašanimi 55 odstotkov.

Podatki, ki zagotavljajo popoln in natančen pregled nad nakupno potjo, so bistveni za monetizacijo. Za maloprodajne trgovce z lastnimi trgovskimi medijskimi mrežami obsežni podatki o kupcih povečujejo vrednost njihovih ponudb za oglaševalce. Deloittovi podatki kažejo, da skoraj dve tretjini trgovcev na drobno delita ali nameravata deliti podatke, pridobljene s programi zvestobe, z oglaševalci, ki oglašujejo prek njihovih trgovskih medijskih mrež.

Deli

Arhiv