Umetna inteligenca vpliva na rast oglaševanja na iskalnikih - iPROM - Novice iz sveta

Umetna inteligenca vpliva na rast oglaševanja na iskalnikih

Umetna inteligenca bo spremenila doseg in stroškovno učinkovitost oglaševanja na iskalnikih.

Preberi več
Rast naložb v digitalno oglaševanje - iPROM - Novice iz sveta

Rast naložb v digitalno oglaševanje

Naložbe v digitalno oglaševanje se bodo v letošnjem letu na svetovni ravni povečale za 8,4 odstotka.

Preberi več
Zakaj mora biti vodja marketinga največji zagovornik digitalizacije v podjetju - iPROM - Novice iz sveta

Zakaj mora biti vodja marketinga največji zagovornik digitalizacije v podjetju

Danes sta digitalizacija in digitalna identiteta ključnega pomena za vsako podjetje, ne glede na panogo. Podjetja morajo strankam ponuditi pozitivne digitalne izkušnje, če želijo v sodobnem poslovnem svetu ostati konkurenčna. Kljub temu se mnogi še vedno trudijo prilagajati zastarelim tehnološkim rešitvam, kar pa negativno vpliva na njihove rezultate.

Preberi več
Prvoosebni podatki in njihov pomen za blagovne znamke  - iPROM - Novice iz sveta

Prvoosebni podatki in njihov pomen za blagovne znamke

Blagovne znamke se osredotočajo na prvoosebne podatke, zbrane neposredno od potrošnikov s soglasjem, da bi povečale naložbe in povečale donosnost naložbe.

Preberi več
Delež naložb v digitalno oglaševanje narašča - iPROM - Novice iz sveta

Delež naložb v digitalno oglaševanje narašča

Glede na aktualne napovedi in nestanovitne čase se digitalnemu oglaševanju še vedno obetajo dobri časi. Delež naložb v digitalno oglaševanje namreč narašča s 7,8-odstotno stopnjo rasti in zavzema vse večji del celotnega oglaševalskega kolača. Med oblikami digitalnega oglaševanja izstopa prikazno oglaševanje, ki beleži 7,9-odstotno rast, in oglaševanje v t. i. trgovskih medijskih mrežah (ang. Retail media), ki s 18,7 odstotka beleži najvišjo rast med oblikami digitalnega oglaševanja.

Preberi več
Obetajo se spremembe pri naložbah v oglaševanje - iPROM - Novice iz sveta

Obetajo se spremembe pri naložbah v oglaševanje

Poročilo o prihodnosti medijev kaže na spremembe pri naložbah v oglaševanje in medijskem načrtovanju, vse večje so tudi težnje po reformi panoge.

Preberi več
Rast svetovnega trga digitalnega oglaševanja - iPROM - Novice iz sveta

Rast svetovnega trga digitalnega oglaševanja

Letošnje poročilo o svetovnem trgu digitalnega oglaševanja napoveduje, da bo ta do leta 2027 dosegel 209,43 milijarde ameriških dolarjev.

Preberi več
Vlaganje založnikov v boljšo uporabniško izkušnjo - iPROM - Novice iz sveta

Vlaganje založnikov v boljšo uporabniško izkušnjo

Za dostop do podatkov in premijskega inventarja založnikov dajejo oglaševalci prednost zaprtim in zasebnim ekosistemom.

Preberi več
Vse večji pomen zbiranja prvoosebnih podatkov - iPROM - Novice iz sveta

Vse večji pomen zbiranja prvoosebnih podatkov

Zaradi prednosti prvoosebnih podatkov so ti v marketinškem svetu vse bolj pomembni.

Preberi več
Pomembnost platform DMP vse bolj raste - iPROM - Novice iz sveta

Pomembnost platform DMP vse bolj raste

V svetu digitalnega trženja so podatki, ki so ustrezno zbrani, organizirani in uporabljeni, izredno dragoceni, saj podjetjem pomagajo bolje razumeti stranke in ustvariti učinkovitejše trženjske akcije. Platforme DMP so pri tem v veliko pomoč.

Preberi več

Arhiv