Etičnost marketinške tehnologije, ki jo poganja umetna inteligenca - iPROM - Novice iz sveta

Etičnost marketinške tehnologije, ki jo poganja umetna inteligenca

Umetna inteligenca v marketinški tehnologiji in njen razvoj postavljata v ospredje etična vprašanja, zlasti na področju uravnoteženosti inovacij in zasebnosti.

Preberi več
Generacija Z sprejema spletno sledenje - iPROM - Novice iz sveta

Generacija Z sprejema spletno sledenje

Spletno sledenje oglaševalcem omogoča boljši vpogled v generacijo Z in razumevanje njenih nakupnih navad.

Preberi več
Prvoosebni podatki temelj za uspešno poslovanje - iPROM - Novice iz sveta

Prvoosebni podatki temelj za uspešno poslovanje

89 odstotkov podjetij verjame, da prvoosebni podatki izboljšujejo uporabniško izkušnjo in vplivajo na uspešno poslovanje podjetij.

Preberi več
Umetna inteligenca vpliva na trženjske strategije - iPROM - Novice iz sveta

Umetna inteligenca vpliva na trženjske strategije

Umetna inteligenca ima pomembno vlogo v marketinških strategijah številnih podjetij.

Preberi več
Programatično oglaševanje kot najbolj priljubljena metoda za oglase na digitalnih platformah - iPROM - Novice iz sveta

Programatično oglaševanje kot najbolj priljubljena metoda za oglase na digitalnih platformah

Programatično oglaševanje je najbolj priljubljena metoda za promocijo oglasov na digitalnih platformah v Indiji, kaže poročilo podjetja TAM AdEx. V obdobju od januarja do marca 2023 se je število prikazanih oglasov na digitalnih medijih povečalo za 33 % v primerjavi z enakim obdobjem leta 2021. Kljub temu pa je bil delež programatičnega oglaševanja za 1 % nižji kot v istem četrtletju leta 2022.

Preberi več
Izboljšanje praks v programatičnem oglaševanju za večje prihranke - iPROM - Novice iz sveta

Izboljšanje praks v programatičnem oglaševanju za večje prihranke

V zadnjih letih si oglaševalci vedno bolj prizadevajo, da bi prevzeli nadzor nad kakovostnimi podatki in poenostavili medijski zakup, saj se soočajo z opustitvijo piškotkov tretjih oseb in izgubo signalov iz ograjenih vrtov. Kljub temu ostaja 88 milijard dolarjev vreden programatični trg kaotičen, kot razkriva raziskava ANA Programmatic Media Supply Chain Transparency Study. Razloga za to sta neusklajenost navedenih ciljev z dejanskimi praksami ter pomanjkanje preglednosti v postopku transakcij.

Preberi več
Umetna inteligenca v digitalnem oglaševanju - iPROM - Novice iz sveta

Umetna inteligenca v digitalnem oglaševanju

Umetna inteligenca je tehnologija, o kateri se danes veliko govori – tako na področju marketinga in oglaševanja kot v drugih panogah.

Preberi več
Večkanalno oglaševanje Trendi v letu 2023 - iPROM - Novice iz sveta

Večkanalno oglaševanje: Trendi v letu 2023

Naraščajoče število marketinških kanalov zahteva sprejetje večkanalne strategije, ki je ključna za povečanje ozaveščenosti in spodbujanje akcij v večkanalnem pristopu.

Preberi več
Umetna inteligenca vpliva na rast oglaševanja na iskalnikih - iPROM - Novice iz sveta

Umetna inteligenca vpliva na rast oglaševanja na iskalnikih

Umetna inteligenca bo spremenila doseg in stroškovno učinkovitost oglaševanja na iskalnikih.

Preberi več
Rast naložb v digitalno oglaševanje - iPROM - Novice iz sveta

Rast naložb v digitalno oglaševanje

Naložbe v digitalno oglaševanje se bodo v letošnjem letu na svetovni ravni povečale za 8,4 odstotka.

Preberi več

Arhiv