NOVICE IZ SVETA
Potrošniki se z blagovno znamko resda velikokrat najprej srečajo na spletni strani, vseeno pa je enako pomembna tudi personalizacija na vseh drugih kanalih.
Ponovno ciljanje omogoča, da marketinški strokovnjaki potencialne potrošnike »spremenijo« v potrošnike in zagotovijo višjo stopnjo konverzij.
E-poštni marketing ostaja komunikacijski kanal z najvišjo donosnostjo naložbe – še posebej ob uporabi personalizacije.
Za povečanje učinkovitosti strojnega učenja moramo razvijati svoja tehnična znanja in spretnosti, obenem pa spodbujati ustvarjalnost, ki zagotavlja najboljše marketinške kampanje.
Z uporabo naprednih tehnoloških orodij je mogoče natančno vedeti, v kateri fazi na nakupni poti se nahaja potrošnik. Blagovna znamka mu mora ponuditi vsebine, ki jih ta želi brati, in ne tistih, za katere podjetje želi, da jih prebere.
Turistična industrija je druga najhitreje rastoča panoga na svetu, v kateri se obrača veliko denarja. Z uporabo digitalnih tehnologij lahko blagovne znamke pridobijo pomemben vpogled v potrošnike.
Blagovne znamke družbenih medijev, kot sta Facebook in Instagram, ne uporabljajo le za predstavitev izdelkov in dvigovanje ozaveščenosti, pač pa tudi kot prodajne kanale.
Aktivnosti potrošnikov se beleži s podatki o njihovih dejavnostih, s pomočjo katerih marketinški strokovnjaki vedo, ali so potrošniki zainteresirani in po možnosti pripravljeni na nakup izdelka ali storitve.
Vplivneži na družbenih medijih postajajo vedno bolj zanimivi – tako za blagovne znamke kot tudi za potrošnike, ki jim kljub posameznim pomislekom zaupajo.
Umetna inteligenca pomaga pri ustvarjanju odličnih strategij v B2C-segmentu, nič drugače pa ni niti na B2B-področju.