Personalizacija je ključna na vseh kanalih - iPROM - Novice iz sveta

Personalizacija je ključna na vseh kanalih

Potrošniki se z blagovno znamko resda velikokrat najprej srečajo na spletni strani, vseeno pa je enako pomembna tudi personalizacija na vseh drugih kanalih.

Preberi več
Ponovno ciljanje: tri ključna vprašanja - iPROM - Novice iz sveta

Ponovno ciljanje: tri ključna vprašanja

Ponovno ciljanje omogoča, da marketinški strokovnjaki potencialne potrošnike »spremenijo« v potrošnike in zagotovijo višjo stopnjo konverzij.

Preberi več
Uporaba personalizacije pri e-poštnem marketingu trgovcev na drobno - iPROM - Novice iz sveta

Uporaba personalizacije pri e-poštnem marketingu trgovcev na drobno

E-poštni marketing ostaja komunikacijski kanal z najvišjo donosnostjo naložbe – še posebej ob uporabi personalizacije.

Preberi več
Priložnosti tehnologije za marketinško avtomatizacijo - iPROM - Novice iz sveta

Priložnosti tehnologije za marketinško avtomatizacijo

Za povečanje učinkovitosti strojnega učenja moramo razvijati svoja tehnična znanja in spretnosti, obenem pa spodbujati ustvarjalnost, ki zagotavlja najboljše marketinške kampanje.

Preberi več
Negovanje strank z učinkovito komunikacijo - iPROM - Novice iz sveta

Negovanje strank z učinkovito komunikacijo

Z uporabo naprednih tehnoloških orodij je mogoče natančno vedeti, v kateri fazi na nakupni poti se nahaja potrošnik. Blagovna znamka mu mora ponuditi vsebine, ki jih ta želi brati, in ne tistih, za katere podjetje želi, da jih prebere.

Preberi več
Vpliv digitalne tehnologije na strategijo blagovnih znamk v turistični industriji  - iPROM - Novice iz sveta

Vpliv digitalne tehnologije na strategijo blagovnih znamk v turistični industriji

Turistična industrija je druga najhitreje rastoča panoga na svetu, v kateri se obrača veliko denarja. Z uporabo digitalnih tehnologij lahko blagovne znamke pridobijo pomemben vpogled v potrošnike.

Preberi več
Družbeni mediji pospešujejo prodajo - iPROM - Novice iz sveta

Družbeni mediji pospešujejo prodajo

Blagovne znamke družbenih medijev, kot sta Facebook in Instagram, ne uporabljajo le za predstavitev izdelkov in dvigovanje ozaveščenosti, pač pa tudi kot prodajne kanale.

Preberi več
Aktivnost potrošnikov je ključna za njihovo poznavanje - iPROM - Novice iz sveta

Aktivnost potrošnikov je ključna za njihovo poznavanje

Aktivnosti potrošnikov se beleži s podatki o njihovih dejavnostih, s pomočjo katerih marketinški strokovnjaki vedo, ali so potrošniki zainteresirani in po možnosti pripravljeni na nakup izdelka ali storitve.

Preberi več
Vplivneži: Kako zagotoviti zadovoljstvo vseh deležnikov - iPROM - Novice iz sveta

Vplivneži: Kako zagotoviti zadovoljstvo vseh deležnikov?

Vplivneži na družbenih medijih postajajo vedno bolj zanimivi – tako za blagovne znamke kot tudi za potrošnike, ki jim kljub posameznim pomislekom zaupajo.

Preberi več
Umetna inteligenca za suvereno prodajno strategijo - iPROM - Novice iz sveta

Umetna inteligenca za suvereno prodajno strategijo

Umetna inteligenca pomaga pri ustvarjanju odličnih strategij v B2C-segmentu, nič drugače pa ni niti na B2B-področju.

Preberi več

Arhiv