Deli

Obogatena resničnost ni nov pojav, koncept je zadnjih pet let poznan kot »naslednja največja stvar v marketingu«.

Obogatena resničnost učinkovito komunikacijsko orodje - iPROM - Novice iz sveta

Kar je pri obogateni resničnosti zdaj drugače kot v preteklosti, je napredek v tehnologiji, zaradi česar je ta uporabniku bolj prijazna, dostopna in realistična kot upravičeno marketinško in komunikacijsko orodje blagovnih znamk. V prihodnjem letu se bodo postavili še trdnejši temelji za tehnologijo obogatene resničnosti, ki bo lahko ponudila še boljše komunikacijske izkušnje, dotaknila pa se bo številnih področij – od delovnih mest do dogodkov in načinov, kako se sporazumevamo z občinstvom po celem svetu. Obogatena resničnost doslej ni bila široko sprejeta, naslednji večji val tehničnih inovacij pa bo to spremenil.

Trenutno smo na prelomni točki. Obogatena resničnost ima toliko potenciala, da je skrajni čas, da začnemo izkoriščati izkustveno tehnologijo – tako zaposleni znotraj podjetij kot potrošniki. Skladno z večjimi naložbami podjetij Apple, Google in Facebook bi bilo lahko leto 2020 prelomno, ko bomo začeli obogateno resničnost vključevati v svoja vsakodnevna delovna okolja in v komunikacijo z blagovnimi znamkami.

Med dogodke, ki obogateno resničnost postavljajo v ospredje trženja blagovnih znamk, sodijo Facebooka predstavitev brezplačnega orodja Spark AR Studio, ki omogoča enostavno ustvarjanje učinkov obogatene resničnosti, široko sprejetje omrežja 5G, spletna obogatena resničnost in očala Apple AR, ki morda prihodnje leto še ne bodo na voljo, bodo pa zagotovo krojila svetlo prihodnost obogatene resničnosti. Zaradi vsega naštetega je obogatena resničnost bolj dostopno in realistično orodje za blagovne znamke in čas je, da jo začnejo vključevati v svoje komunikacijske strategije.

Deli

Arhiv