Deli

Kontekstualno ciljanje se vrača. Skupaj s podatki o uporabnikih je to zmagovita kombinacija za oglaševalce.

Vrnitev kontekstualnega ciljanja - iPROM - Novice iz sveta

Kateri podatki o uporabnikih so najboljši za marketing? Soglasja o tem še vedno ni, zato morajo marketinški strokovnjaki uporabljati vse od vedenjskih in lokacijskih podatkov do podatkov o IP-naslovih, piškotkov in drugih podatkov.

Od uveljavitve GDPR-ja ne gre več za vprašanje, ali imajo oglaševalci dovolj podatkov, ampak ali jih pravilno uporabljajo. Zaradi evropske zakonodaje se potrošniki zavedajo dejstva, da podjetja zbirajo in uporabljajo njihove osebne podatke v marketinške namene in so bolj kot kadar koli prej zaskrbljeni zaradi hiperpersonaliziranega ciljanja.

Nekateri oglaševalci bi lahko to dejstvo videli kot zaskrbljujoče, a v resnici gre za pozitivno stvar, saj kaže na neizogibno vrnitev kontekstualnega ciljanja. Namesto zbiranja tolikšnega števila tako različnih podatkov, kot je le mogoče, je GDPR opomnik oglaševalcem, naj skrbno razmislijo o občinstvu spletnega mesta založnika in o vsebini, ki jo ti v danem trenutku spremljajo.

Podatki o uporabnikih ostajajo pomembno orodje za učinkovito ciljanje, a v kombinaciji s kontekstualnimi informacijami so še pomembnejši. S kombinacijo podatkov o uporabnikih in konteksta – tudi če to pomeni manjše število potencialnih ponudb – bo dosežena večja vključenost kupcev, založniki pa bodo deležni višjih donosov.

Kontekstualno ciljanje in varnost blagovne znamke

Kontekstualno oglaševanje temelji na podatkih, ki jih imajo založniki, zato je povsem razumljivo, da bodo premijski založniki blagovni znamki zagotovili bolj pozitivne asociacije. To je še posebej pomembno ob trenutnih pomislekih glede varnosti blagovne znamke v času lažnih novic, ko so založniki pod temeljitim nadzorom.

Kontekst postaja pomembno orožje v boju za varnost blagovne znamke. Pametni zakupniki se morajo osredotočiti na kontekst članka ali videa, kjer se nahaja oglas, in pri tem poskrbeti, da se upošteva tako zanimanje uporabnika kot usklajenost vsebine z blagovno znamko.

Deli

Arhiv