Deli

Ameriški oglaševalci bodo letos v programatično oglaševanje z digitalnimi prikaznimi oglasi vložili 57 milijard dolarjev. In več kot polovica teh naložb bo namenjena digitalnim prikaznim oglasom v družbenih medijih.

Prikazno programatično oglaševanje: Več kot polovica proračunov namenjena družbenim medijem - iPROM - Novice iz sveta

Programatično oglaševanje, opredeljeno kot uporaba avtomatizacije v procesu nakupa, prodaje ali prikazovanja digitalnih oglasov, bo po nedavni eMarketerjevi napovedi predstavljalo 83,5 odstotka celotne letošnje porabe za digitalne prikazne oglase. V prihodnjih dveh letih bodo nadaljnja vlaganja v področja, kot so digitalni avdio, video, povezana televizija in oglaševanje OTT, povzročila, da se bo poraba za programatično oglaševanje v ZDA povečala na skoraj 80 milijard dolarjev.

Od 57,3 milijarde dolarjev, namenjene programatičnim digitalnim prikaznim oglasom, bo večji del (56,3 %) namenjen pasicam, videu in drugim prikaznim oglasom v družbenih medijih. eMarketer predvideva, da se bo delež naložb v programatično oglaševanje v letu 2021 še povečal, saj dajejo oglaševalci še naprej prednost videu in drugim oglasnim oblikam v družbenih medijih.

Oglaševanje v okolju mobilnih aplikacij brez piškotkov, kjer uporabniki preživijo večino svojega časa v digitalnem svetu, je zapleteno in težavno, menijo pri eMarketerju. Družbeni mediji pa so izjema, saj omogočajo relativno preprosto ciljanje občinstva znotraj aplikacij.

Povezane vsebine:

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv