Potrošnik in njegovo obnašanje v novi normalnosti - iPROM - Novice iz sveta

Potrošnik in njegovo obnašanje v novi normalnosti

Potrošnik se v novi normalnosti vede v skladu s spremembami, ki so ga doletele v zadnjem obdobju, ko je svet zaznamovala pandemija koronavirusa.

Preberi več
Trgovci na drobno uravnoteženo zakupujejo digitalne oglase - iPROM - Novice iz sveta

Trgovci na drobno uravnoteženo zakupujejo digitalne oglase

Trgovci na drobno bodo letos digitalnemu prikaznemu oglaševanju namenili 13,53 milijarde ameriških dolarjev.

Preberi več
Osvežite svoj vpogled v podatke o potrošnikih - iPROM - Novice iz sveta

Osvežite svoj vpogled v podatke o potrošnikih

Zaradi novih političnih, gospodarskih in družbenih razmer so se spremenili podatki o potrošnikovih navadah, zato je priporočen ponoven premislek o podatkih, ki so jih podjetja zbrala v zadnjih šestih mesecev.

Preberi več
Spletno nakupovanje v ZDA v drugem četrtletju naraslo za skoraj tretjino - iPROM - Novice iz sveta

Spletno nakupovanje v ZDA v drugem četrtletju naraslo za skoraj tretjino

V ZDA naj bi do leta 2024 spletno nakupovanje doseglo več kot 18-odstotni delež na področju skupne maloprodaje.

Preberi več
Spletno nakupovanje in marketing z vplivneži - iPROM - Novice iz sveta

Spletno nakupovanje in marketing z vplivneži

Spletno nakupovanje prek družbenih omrežij je še relativno nišna dejavnost, čeprav družbene platforme uvajajo funkcije za njegovo izvedbo.

Preberi več
Vse večja vlaganja v programatično oglaševanje - iPROM - Novice iz sveta

Vse večja vlaganja v programatično oglaševanje

Programatično oglaševanje omogoča doseganje vrhunskih rezultatov, ustvarjanje dodane vrednosti blagovne znamke in povečanje donosnosti naložbe.

Preberi več
Prodajno učinkovit vsebinski marketing se skriva v skrbno načrtovani uporabniški izkušnji - iPROM - Novice iz sveta

Prodajno učinkovit vsebinski marketing se skriva v skrbno načrtovani uporabniški izkušnji

Za učinkovit vsebinski marketing je ključen sistem za upravljanje z vsebino.

Preberi več
Spletno nakupovanje v času koronavirusa in digitalne preobrazbe - iPROM - Novice iz sveta

Spletno nakupovanje v času koronavirusa in digitalne preobrazbe

Spletno nakupovanje je med pandemijo doživelo spremembe. MarketingTech predvideva, da bodo nedavno prenovljene (digitalne) marketinške strategije postale nova normalnost.

Preberi več
Deset nasvetov za e-poštni marketing v obdobju koronavirusa - iPROM - Novice iz sveta

Deset nasvetov za e-poštni marketing v obdobju koronavirusa

V obdobju pandemije, ko je osebno trženje lahko težje izvedljivo, so marketinških strokovnjaki začeli več pozornosti namenjati tudi e-poštnemu marketingu, ki je postal rešilna bilka za mnoga podjetja.

Preberi več
Spletno nakupovanje ključne strategije za uspeh - iPROM - Novice iz sveta

Spletno nakupovanje: ključne strategije za uspeh

Najpomembnejši dejavnik, ki še naprej vpliva na oglaševalce, so spremembe v kategorijah izdelkov, po katerih povprašujejo kupci. Rast beleži spletno nakupovanje izdelkov za šport in prosti čas ter gospodinjskih izdelkov, zlasti živil, saj potrošniki ostajajo doma, kjer tudi kuhajo in telovadijo. Na drugi strani pa je mogoče zabeležiti manjše povpraševanje po oblačilih in kozmetičnih izdelkih, saj jih ljudje doma manj potrebujejo.

Preberi več

Arhiv