Deli

Med prihajajočimi trendi je premik s platform za upravljanje odnosov s strankami v podatkovna skladišča.

Trendi na področju marketinške tehnologije, ki se jim ne bo mogoče izogniti - iPROM - Novice iz sveta

V tokratnem zapisu so v središču trendi na področju marketinške tehnologije, ki jim morajo oglaševalci posvetiti svojo pozornost. Prvi govori o tem, da vidijo številna podjetja upravljanje odnosov s strankami (CRM) kot ključno, a to ne bo več središče njihovega poslovanja. Pametni oglaševalci vedo, da so pomembni predvsem podatki o potrošnikih in to, kako uporabljajo izdelke ali storitve. In teh informacij ni v CRM-ju, temveč so običajno shranjene v podatkovnem skladišču. Podatki o izdelku in njegovi uporabi so zlato, saj lahko na podlagi teh podjetje pridobi bolj poglobljene vpoglede kot iz podatkov o prihodkih. Poleg tega je v podatkovnem skladišču, ki je med ključnimi trendi letošnjega leta, preprosteje pregledovati in kombinirati podatke iz različnih virov, oglaševalci pa lahko bolj agilno ustvarjajo dinamične segmente v realnem času.

Med prihajajočimi marketinškimi trendi je tudi ta, da prihodnje platforme za marketinško avtomatizacijo in e-poštni marketing ne bodo temeljile na bazah podatkov. Odveč je namreč imeti iste podatke v svojem podatkovnem skladišču ter v platformah za marketinško avtomatizacijo (MAP) in CRM. Pogosto se zgodi, da v različnih sistemih manjkajo podatki, zato bodo prihodnje rešitve MAP zgrajene tako, da se bodo neposredno povezovale s podatkovnim skladiščem. To jim bo omogočilo ciljanje na podlagi podatkov v realnem času ter hitrejše ustvarjanje kampanj.

Naložbe v sinhronizacijo podatkov, ki se nanaša na pretok podatkov med več sistemi, se bodo potrojile. Marketing vse pogosteje sodeluje pri združevanju različnih podatkov med platformami, saj s tem pridobi bolj natančne vpoglede v potrošnike ter izkorišča informacije spletne in nespletne vključenosti potrošnikov.

Oglaševalci danes menijo, da njihovo delovanje poganjajo podatki, a to je šele začetek. Uporabljajo osnovne podatke, kot so obiski spletnih strani, izpolnjeni obrazci in kliki na e-poštna sporočila. Podatki z resnično visoko vrednostjo pa so podatki o nameri in o uporabi izdelkov oziroma storitev. Običajno je marketinška avtomatizacija nastavljena tako, da cilja tiste potrošnike, ki si denimo prenesejo vsebino s spletne strani ali kliknejo na e-pošto. A kaj nam to pove o njihovih potrebah in dojemanju? Oglaševalci iz teh osnovnih signalov sklepajo o namerah potrošnika, zato je treba te signale izboljšati, in sicer s povezovanjem podatkov o nameri iz drugih platform in lastnih sistemov s podatki o uporabi izdelkov.

Deli

Arhiv