Deli

Med prihajajočimi trendi je premik s platform za upravljanje odnosov s strankami v podatkovna skladišča.

Trendi na področju marketinške tehnologije, ki se jim ne bo mogoče izogniti - iPROM - Novice iz sveta

V tokratnem zapisu so v središču trendi na področju marketinške tehnologije, ki jim morajo oglaševalci posvetiti svojo pozornost. Prvi govori o tem, da vidijo številna podjetja upravljanje odnosov s strankami (CRM) kot ključno, a to ne bo več središče njihovega poslovanja. Pametni oglaševalci vedo, da so pomembni predvsem podatki o potrošnikih in to, kako uporabljajo izdelke ali storitve. In teh informacij ni v CRM-ju, temveč so običajno shranjene v podatkovnem skladišču. Podatki o izdelku in njegovi uporabi so zlato, saj lahko na podlagi teh podjetje pridobi bolj poglobljene vpoglede kot iz podatkov o prihodkih. Poleg tega je v podatkovnem skladišču, ki je med ključnimi trendi letošnjega leta, preprosteje pregledovati in kombinirati podatke iz različnih virov, oglaševalci pa lahko bolj agilno ustvarjajo dinamične segmente v realnem času.

Med prihajajočimi marketinškimi trendi je tudi ta, da prihodnje platforme za marketinško avtomatizacijo in e-poštni marketing ne bodo temeljile na bazah podatkov. Odveč je namreč imeti iste podatke v svojem podatkovnem skladišču ter v platformah za marketinško avtomatizacijo (MAP) in CRM. Pogosto se zgodi, da v različnih sistemih manjkajo podatki, zato bodo prihodnje rešitve MAP zgrajene tako, da se bodo neposredno povezovale s podatkovnim skladiščem. To jim bo omogočilo ciljanje na podlagi podatkov v realnem času ter hitrejše ustvarjanje kampanj.

Naložbe v sinhronizacijo podatkov, ki se nanaša na pretok podatkov med več sistemi, se bodo potrojile. Marketing vse pogosteje sodeluje pri združevanju različnih podatkov med platformami, saj s tem pridobi bolj natančne vpoglede v potrošnike ter izkorišča informacije spletne in nespletne vključenosti potrošnikov.

Oglaševalci danes menijo, da njihovo delovanje poganjajo podatki, a to je šele začetek. Uporabljajo osnovne podatke, kot so obiski spletnih strani, izpolnjeni obrazci in kliki na e-poštna sporočila. Podatki z resnično visoko vrednostjo pa so podatki o nameri in o uporabi izdelkov oziroma storitev. Običajno je marketinška avtomatizacija nastavljena tako, da cilja tiste potrošnike, ki si denimo prenesejo vsebino s spletne strani ali kliknejo na e-pošto. A kaj nam to pove o njihovih potrebah in dojemanju? Oglaševalci iz teh osnovnih signalov sklepajo o namerah potrošnika, zato je treba te signale izboljšati, in sicer s povezovanjem podatkov o nameri iz drugih platform in lastnih sistemov s podatki o uporabi izdelkov.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv