Deli

Spletne skupnosti so v življenju uporabnikov zelo pomembne – v zadnjem letu še toliko bolj.

Vloga spletne skupnosti na nakupni poti potrošnika - iPROM - Novice iz sveta

Pomen spletnih skupnosti v življenju uporabnikov že dolgo raste, v zadnjem letu pa se je vloga tovrstnih platform, kot je Reddit, še povečala. Ljudje jih uporabljajo za iskanje informacij in nasvetov ter za druženje, še posebej v času, ko so bili fizični stiki omejeni. Zlasti v zadnjih mesecih se je izkazalo, da imajo velike spletne skupnosti moč spodbujanja akcij po vsem svetu. Najsi gre za hišne ljubljenčke, osebne finance ali nego kože, obstaja veliko spletnih skupnosti, ki združujejo ljudi s podobnimi zanimanji in predstavljajo za blagovne znamke veliko priložnost.

Med vsemi spremembami v vedenju potrošnikov, ki jih je povzročila pandemija, je postalo jasno, da so spletne skupnosti sestavni del nakupne poti potrošnika. Glavni razlog, zakaj jih ljudje obiskujejo, je pridobivanje informacij skozi poglobljene pogovore s tistimi, ki jih posamezna tema najbolj zanima.

Glede na to, da zaradi zaprtja fizičnih trgovin ogled in preizkušanje izdelkov v resničnosti nista bila mogoča, so se uporabniki pri raziskovanju o izdelkih še toliko bolj zanašali na mnenje skupnosti. Več kot 86 odstotkov internetnih uporabnikov zaupa Redditu in njegovim skupnostim, ko gre za spoznavanje novih izdelkov in blagovnih znamk, kaže raziskava, ki sta jo opravila Reddit in YPulse. Reddit je z analizo 1500 spletnih nakupov ugotovil tudi, da so potrošniki, ki uporabljajo njegove spletne skupnosti, pri nakupih bolje informirani, nakupe opravijo hitreje in v višji vrednosti ter postanejo v končnem večji zagovorniki blagovnih znamk tako na spletu kot v fizičnem svetu.

Sodelovanje v skupnosti je za oglaševalce izredno dragoceno, a ne smejo dopustiti, da vse delo opravijo uporabniki sami. Kar 82 odstotkov uporabnikov spletnih skupnosti je namreč dovzetnih za sodelovanje blagovnih znamk v skupnostih, navaja GlobalWebIndex. Blagovne znamke, ki se uspešno vključijo v spletne skupnosti, s tem spodbujajo nakupe, poleg tega pa si zagotovijo pomembne, vseživljenjske ambasadorje, ki vplivajo na njihov uspeh.

Deli

Arhiv