Deli

Ob pravilni uporabi so podatki o nameri zmogljivo B2B-orodje.

S podatki o nameri do boljših poslovnih rezultatov - iPROM - Novice iz sveta

V letošnjem letu si v primerjavi z lanskim na skoraj vseh področjih poslovanja in vsakdanjega življenja obetamo izboljšanje, vključno z marketingom na področju medpodjetniškega poslovanja (B2B). Pandemija je tudi na tem področju povzročila številne spremembe in vplivala na digitalno prebujenje, saj so bili dogodki in konference v živo, ki predstavljajo pomembno B2B-orodje, ukinjeni praktično čez noč. To je pomembno in morda celo trajno vplivalo na B2B-poslovanje.

Danes so interakcije bolj kot kdaj koli prej digitalne. Kupci raziskovanje o želenih izdelkih ali storitvah opravljajo sami in praktično vse na spletu. Ker se je način povezovanja s kupci zelo spremenil, je za prodajalce bistveno težje ostati v njihovih mislih. Številni oglaševalci, ki se soočajo z novo resničnostjo in krčenjem proračunov, se zato usmerjajo k marketinškemu pristopu, imenovanem Precision Demand Marketing (PDM). Z uporabo digitalnih signalov iz vedenja kupcev in podatkov o nameri lahko oglaševalci prilagodijo nakupno izkušnjo tako, da ustreza spreminjajočim se potrebam njihovih potencialnih strank, ter tako dosežejo želene rezultate.

Z vključevanjem digitalnih signalov, kot so podatki o nameri v PDM-ju, lahko oglaševalci opredelijo ključne težave kupcev in natančno ciljajo tiste kupce, ki raziskujejo o izdelkih za nakup. Če želijo to storiti, morajo biti v mislih potencialnih kupcev že veliko prej, preden ti začnejo z raziskovanjem. Podatki o nameri omogočajo vpogled v zanimanja potencialnih strank, kar oglaševalcem omogoča določitev, kako in kdaj, v kateri točki, se bodo vključili. Ti podatki ugotavljajo, katera podjetja bolj dejavno kot običajno raziskujejo o vaših izdelkih ali storitvah, ter sporočajo, kdaj in kaj želijo slišati od vas.

Podatki o nameri ponujajo priložnost za izboljšanje interakcij s kupci v številnih kanalih. Zaradi izboljšanih možnosti ciljanja in konverzij omogočajo optimizacijo, v marketing pa prinašajo natančnost.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv