Deli

Oglaševalci in potrošniki se soočajo z nenehnimi spremembami.

Potrošniki zahtevajo digitalno preobrazbo - iPROM - Novice iz sveta

Živimo in delamo v času nenehnih sprememb. Te so se dogajale že v letih 2018 in 2019, velik pospešek pa so doživele zlasti lani, ko smo se soočili s pandemijo. Blagovne znamke so se morale hitro prilagoditi, če so želele preživeti. Že pred pandemijo se je veliko govorilo o digitalizaciji, ta pa jo je le še pospešila.

Prehod na digitalno arhitekturo, ki je v zadnjih dveh desetletjih preobrazila številna podjetja, je lani s pandemijo doživel dodaten pospešek. Pandemija je pospešila trende v podjetjih in družbi, ki so že obstajali, a niso bili v celoti sprejeti. Trgovci z živili so v prvih mesecih pandemije na svojih digitalnih platformah zabeležili tudi do 700-odstotno povečanje števila novih potrošnikov.

Zaradi splošne zaustavitve življenj po celem svetu so te možnosti postale nujnost. Sprejemanje digitalnega je postalo splošno prevladujoče dejstvo, ki se bo nadaljevalo tudi v prihodnje. Ne samo zaradi pandemije, ampak zato, ker si potrošniki v svojem vsakdanjem življenju to želijo. Poleg tega potrošniki od blagovnih znamk zahtevajo večjo družbeno odgovornost, ki je v preteklem letu postala izredno pomembna tema.

Tudi na področju medpodjetniškega poslovanja prihaja do vse večjega prehoda v virtualni svet, četudi so nakupni procesi na področju B2B bolj zapleteni. A vse je povezano s tem, kaj si želijo potrošniki – tako B2C kot B2B –, ki so vse bolj digitalni in virtualni. Pandemija je dokazala vrednost marketinških strokovnjakov, ki lahko hitro in agilno krmarijo med vsemi spremembami.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv