NOVICE IZ SVETA
Oglaševalci in potrošniki se soočajo z nenehnimi spremembami.
Da bo digitalna izkušnja potrošnikov ob nakupu luksuznega blaga dobra, jim morajo podjetja ponuditi možnost edinstvene prilagoditve izdelkov.
Ob pravilni uporabi so podatki o nameri zmogljivo B2B-orodje.
Med prihajajočimi trendi je premik s platform za upravljanje odnosov s strankami v podatkovna skladišča.
Trgovci si z vpogledi v vedenje potrošnikov med nakupovalno sezono pomagajo pri tem, kako izpolniti njihove spreminjajoče se potrebe.
Kateri trendi, na katere vplivajo spremenjene razmere v družbi in razvoj novih funkcionalnosti v družbenih medijih, bodo zaznamovali letošnje leto?
Širok nabor zaslonov in možnih lokacij kliče po dosledni sistematizaciji na področju oglaševanja DOOH.
Evropski potrošniki so vse bolj pozorni na to, kaj zagovarjajo blagovne znamke in kako komunicirajo.
V Združenem kraljestvu se bodo letos okrepili neposredno programatično oglaševanje in zasebne tržnice.
Spletna trgovina je lani dosegla 27,6-odstotno stopnjo rasti in predstavljala 18 odstotkov skupne trgovine na drobno.