Kakšna bo potrošniška izkušnja v naslednjih letih? - iPROM - Novice iz sveta

Kakšna bo potrošniška izkušnja v naslednjih letih?

Pandemija nas je spodbudila, da odkrijemo nove ustvarjalne načine za medsebojno povezovanje tako na delovnem mestu kot v zasebnem življenju in pri potrošnji. In čeprav se življenje počasi vrača v ustaljene tirnice, številna podjetja menijo, da bo njihovo poslovanje v naslednjih petih letih povsem drugačno. Kaj si lahko obetamo?

Preberi več
5 trendov, ki bodo letos zaznamovali B2B marketing - iPROM - Novice iz sveta

5 trendov, ki bodo letos zaznamovali B2B-marketing

Med pandemijo so morala tudi B2B-podjetja prilagoditi poslovne prakse in ponovno razmisliti o svojih strategijah in procesih. B2B-marketing ni več takšen, kot smo ga bili vajeni. Preoblikovalo ga je pet trendov, ki bodo prevladali tudi v naslednjih mesecih ali celo dlje.

Preberi več
Pandemija odprla vrata do novih ciljnih javnosti prireditev - iPROM - Novice iz sveta

Pandemija odprla vrata do novih ciljnih javnosti prireditev

Pandemija COVID-19 je posegla tudi na področje trženja prireditev, saj je močno spremenila naravo ciljnih javnosti prireditev.

Preberi več
Trend nakupovalnih videov se bo nadaljeval tudi po pandemiji - iPROM - Novice iz sveta

Trend nakupovalnih videov se bo nadaljeval tudi po pandemiji

Med pandemijo so se potrošniki že navadili na nove načine iskanja informacij, naročanja in kupovanja želenih izdelkov. Za enostavnost, priročnost in hitrost storitve so pripravljeni plačati več, kar je povzročilo rast ekonomije na zahtevo (on-demand economy) in e-trgovanja na zahtevo (on-demand e-commerce), s tem pa tudi produkcijo tako imenovanih nakupovalnih videov (shoppable videos).

Preberi več
Platforme CDP za učinkovitejše B2B poslovanje - iPROM - Novice iz sveta

Platforme CDP za učinkovitejše B2B-poslovanje

Vse več organizacij je v zadnjem letu začelo uporabljati platforme za upravljanje s podatki o potrošnikih (CDP), ki so lahko tudi B2B podjetjem v pomoč pri komuniciranju in izmenjavi podatkov med prodajniki in tržniki.

Preberi več
Agilni marketing zahteva agilno merjenje podatkov - iPROM - Novice iz sveta

Agilni marketing zahteva agilno merjenje podatkov

Nobena novost ni, da se od podjetij danes zahteva visoko prilagodljivost in agilnost. Številna se usmerjajo v agilni marketing, ki najbolje deluje takrat, ko je osredotočen na potrošnika in temelji na agilnem merjenju podatkov.

Preberi več
Omrežje 5G briše meje med fizično in digitalno prodajo na drobno - iPROM - Novice iz sveta

Omrežje 5G briše meje med fizično in digitalno prodajo na drobno

Različne gospodarske panoge nameravajo v prihodnosti začeti uporabljati storitve 5G.

Preberi več
Trgovci na drobno povečujejo naložbe v digitalne kanale - iPROM - Novice iz sveta

Trgovci na drobno povečujejo naložbe v digitalne kanale

Trgovci na drobno so morali v zadnjem letu bistveno prilagoditi svoje marketinške strategije.

Preberi več
Vloga spletne skupnosti na nakupni poti potrošnika - iPROM - Novice iz sveta

Vloga spletne skupnosti na nakupni poti potrošnika

Spletne skupnosti so v življenju uporabnikov zelo pomembne – v zadnjem letu še toliko bolj.

Preberi več
Potrošniki zahtevajo digitalno preobrazbo - iPROM - Novice iz sveta

Potrošniki zahtevajo digitalno preobrazbo

Oglaševalci in potrošniki se soočajo z nenehnimi spremembami.

Preberi več

Arhiv