Deli

Nobena novost ni, da se od podjetij danes zahteva visoko prilagodljivost in agilnost. Številna se usmerjajo v agilni marketing, ki najbolje deluje takrat, ko je osredotočen na potrošnika in temelji na agilnem merjenju podatkov.

Agilni marketing zahteva agilno merjenje podatkov - iPROM - Novice iz sveta

Z večkanalnim pristopom in tesnim povezovanjem s ciljnimi javnostmi na različnih točkah stika lahko podjetja pridobijo številne podatke, ki jim prinašajo nove priložnosti za gradnjo obstoječe baze potrošnikov. Da bi te priložnosti učinkovito izkoristila, pa morajo biti agilna tudi pri merjenju podatkov in analitičnih strategijah.

Kako ostati agilen med bliskovito rastjo

Podjetja, ki se usmerjajo v agilni marketing, v fazi hitre rasti stalno gradijo obstoječo bazo potrošnikov, pri čemer težijo k ravnotežju med zagotavljanjem izjemne potrošniške izkušnje in učinkovitostjo.

Njihovi marketinški strokovnjaki so postavljeni pred dva izziva: po eni strani se morajo zelo osredotočiti na potrošnike, se vživeti v njihove potrebe in želje ter ugotoviti, kako lahko z relevantnimi sporočili dosežejo njihovo vpletenost na vsaki točki stika. Po drugi strani pa morajo biti pri upravljanju marketinškega proračuna veliko bolj transparentni in prevzeti večjo odgovornost. Podjetja, ki jim je učinkovitost skoraj pomembnejša kot donosnost naložbe v marketing, zato velik poudarek dajejo medsebojnemu sodelovanju med oddelki prodaje, financ in marketinga.

S podatki do večje učinkovitosti in rasti

S podatki lahko podjetja sprejemajo boljše odločitve in bolj ko so realnočasovni, bolj se lahko zanesejo nanje, lažje sklepajo na osnovi podatkov in se nanje tudi pametneje odzovejo.

Pomembno je, da so vsi ključni podatki, ki jih pridobivajo na različnih kanalih, dostopni; da se iz različnih virov stekajo na eno mesto, kjer jih lahko marketinški strokovnjaki enostavno upravljajo in aktivirajo, in da merijo tisto, kar podjetja najbolj zanima glede na zastavljene kazalnike uspešnosti in taktike.

Deli

Arhiv