Deli

Potrošniško izkušnjo bodo v prihodnosti oblikovali tehnologije, ki temeljijo na računalniškem vidu, svetlobnem zaznavanju Lidar in umetni inteligenci, ter pametni sistemi za upravljanje zaloge izdelkov in prepoznavanje kupcev. Čeprav je še v povojih in se sooča s številnimi izzivi, lahko tehnologija 5G trgovcem pomaga na poti do digitalne preobrazbe ter pri izboljšanju potrošniške izkušnje tako v fizičnih trgovinah kot na spletu.

Tehnologija-5G-prinasa-hitrejse-in-varnejse-brezsticno-placevanje-iPROM-Novice-iz-sveta

Med pandemijo se je zanimanje potrošnikov za mobilno plačevanje in naročanje prek mobilnih aplikacij bistveno povečalo. V Združenih državah Amerike so med marcem in junijem lani zaznali tudi rast priljubljenosti drugih digitalnih tehnologij za maloprodajo, kot so navigacija prek digitalnih zaslonov, aplikacije za skeniranje črtnih kod, prepoznava lokacije ter tehnologije obogatene resničnosti (AR) za preizkus izdelka in pridobivanje več informacij o njem.

Glede na ta trend lahko v letu 2021 pričakujemo, da se bosta brezstično plačevanje in pristop »najprej digitalno« na področju maloprodaje še bolj uveljavila. T. i. nakupovanje brez trenja (Frictionless Shopping) se že širi z Amazonovim konceptom trgovine brez blagajn s tehnologijo Just Walk Out, pametnimi nakupovalnimi vozički oziroma hitrimi vozički (Dash Carts) v trgovinah z živili Amazon Fresh, prepoznavo kupcev prek skeniranja prstnih odtisov, pametnimi prodajnimi policami in drugimi tehnologijami, ki temeljijo na računalniškem vidu.

Prihodnost trgovin brez blagajn bo odvisna tudi od uporabe umetne inteligence, ki je cenejša in zahteva manj računalniške moči. Na tehnologiji UI že temeljijo na primer pametne prodajne police za spremljanje zaloge glede na težo izdelkov.

S porastom brezstičnega plačevanja bo svoje prednosti pokazala tudi tehnologija 5G, ki omogoča hitrejše plačilne postopke, obdelavo biometričnih podatkov za identifikacijo ter varnejše transakcije.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv