Deli

Trgovci na drobno so morali v zadnjem letu bistveno prilagoditi svoje marketinške strategije.

Trgovci na drobno povečujejo naložbe v digitalne kanale - iPROM - Novice iz sveta

V zadnjem letu so morali trgovci na drobno prilagoditi svoje marketinške strategije in se bolj osredotočiti na večkanalni pristop, če so želeli slediti spreminjajočemu se nakupnemu vedenju potrošnikov. Če nekatere blagovne znamke prej niso bile prisotne v digitalnem svetu, je pandemija zagotovo pospešila njihovo digitalno preobrazbo. V raziskavi svetovalnega podjetja BDO USA, ki jo je septembra lani izvedlo podjetje Rabin Research, je skoraj polovica finančnih direktorjev v ZDA dejala, da si bo v letu 2021 prizadevala za digitalno preobrazbo, ki se je pravzaprav začela že lani. 51 odstotkov vprašanih je v zadnjih šestih mesecih povečalo svoje naložbe v spletno trgovino, 64 odstotkov jih je napovedalo vlaganja v prihodnjih šestih mesecih.

Raziskava je pokazala, da trgovci na drobno in njihovi finančni direktorji za prihodnjih šest mesecev poleg naložb v spletno trgovino načrtujejo tudi pomembno povečanje naložb v mobilno trgovino (54 %), trgovino na družbenih omrežjih (42 %), v fizične trgovine (39 %) in glasovno trgovino (37 %).

Te spremembe niso presenetljive, še posebej na področju fizične trgovine na drobno. Ta kanal se je soočil in se še sooča z dolgoročnimi spremembami. Trgovci na drobno so danes na bistveno boljšem kot na začetku pandemije, kar se tiče zavedanja, kaj deluje in v katere kanale vlagati. Dober primer, kaj deluje, je spletno naročanje blaga in prevzem v fizični trgovini (click-and-collect). Trend ni nov, se je pa v času pandemije pomembno okrepil. Fizično trgovino na drobno bodo preoblikovale tudi druge novosti, kot so samopostrežne blagajne in brezstično plačevanje. Vse te novosti in naložbe bodo vodile do boljših večkanalnih izkušenj in pomagale trgovcem na drobno pri doseganju potrošnikov.

V raziskavi razvijalca marketinške programske opreme Demand Metric in ponudnika rešitev za večkanalno sporočanje Mitto, izvedeni januarja letos, je 49 odstotkov ameriških oglaševalcev, ki poslujejo s končnimi kupci (B2C), dejalo, da je vzpostavitev bolj resnega odnosa s potrošniki njihova prednostna naloga letošnjega leta. 42 odstotkov jih je dejalo, da si želijo izboljšati večkanalno komunikacijo, 39 odstotkov pa, da želijo potrošnikom zagotoviti bolj personalizirano izkušnjo.

Deli

Arhiv