zakaj_za_intranet_še_vedno_skrbijo-Jasna_Suhadolc

Zakaj za intranet še vedno skrbijo v IT-ju?

Jasna Suhadolc

Korporativna spletna mesta in intraneti imajo precej skupnega, saj bi lahko rekli, da so intraneti spletna mesta namenjena zaposlenim. Če smo pri komuniciranju prek spletnih mest obrnjeni navzven, smo…

Preberi več
Merilo_uspešnosti_Igor-Mali

Kaj je zame KPI?

Rok Hrastnik

Pred časom me je Samo Mirnik v odgovoru na komentar na Facebooku vprašal, kaj je zame KPI.

Kratka diskusija se je razvila kot komentar na predstavitev A New Framework For Measuring…

Preberi več
Kako_pravno_pravilno-Boris_Kozlevčar

Kako pravno pravilno izvesti nagradno igro (na spletu)

Boris Kozlevčar

Pravna pravila, ki urejajo nagradne igre, so razpršena po več zakonih. Da bi lahko uspešno promovirali ponudbo svojega podjetja s (spletnimi) nagradnimi igrami, pri tem pa bili varni pred…

Preberi več
medijska_potrošnja__in_proračuni-NinaBilban

Medijska potrošnja se spreminja. Se temu prilagajajo tudi vaši oglaševalski proračuni?

Nina Bilban

Jesen je čas, ko razmišljamo tudi o tem, kako bomo v prihajajočem letu razporedili sredstva, ki jih imamo na voljo za oglaševanje. Zaradi zaostrenih gospodarskih razmer bo oglaševalski proračun…

Preberi več
Petrol_na_spletu_KlemenGeršak

Petrol na / v spletu

Klemen Geršak

Komunikacija je pomembna. To ve vsak.

Psiholog Paul Watzlawick je celo rekel, da »človek ne more nekomunicirati«. Človek že dolgo komunicira na daljavo z vizualnimi (kres, dim, …) in avdio…

Preberi več
Je-pomembnejša_velikost-ali_tehnika-GregorKoprivnik

Je pomembnejša velikost…ali tehnika?

Gregor Koprivnik

“Kaj pa ti meniš, je pri seksu pomembnejša velikost ali tehnika?” Vprašanje, kjer lahko ob vsakem odgovoru sogovornika spravimo v zadrego. Če je odgovor velikost, ga seveda zbadaš, da…

Preberi več
Je-ena-plus-ena-dva-UršaPodobnik

Je 1+1 zares 2?

Urša Podobnik

Od nekdaj sem imela rada številke:). Pravijo da ni najbolj ženski posel, ampak meni odgovarja in mi pride še kako prav. In sploh ni dolgočasno, kot ponavadi ljudje mislijo….

Preberi več
Marko_in_matjaž_se_pripravljata-MatjažMarko

Marko in Matjaž se pripravljata na delavnico

Marko Penko in Matjaž Butara

Z Markom ni šale. Je človek, ki je vedno v stiku, pa vendar skoraj nikoli ga ni (v Sloveniji). Glede na to, da je Marko mednarodni vodja iskalnega marketinga…

Preberi več
The_truth_is_out_there-MatjažRobinšak

“The truth is out there!”

Matjaž Robinšak

Zelo zgodaj zjutraj je. Pijem kavico in iščem inspiracijo za teh nekaj besed. Moja naloga je pripeljat trženjske raziskave v vaše priprave strategij. Ko rečem raziskave, vas zagotovo večina…

Preberi več
tevilke-v-marketingu-GregorCuzak

Številke v marketingu

Gregor Cuzak

Si tržniki sploh želijo meriti svoj marketing? Rekel bi, da ne. Reklamarji, kot nam pogovorno pravijo za šanki večine slovenskih gostiln, se zanašamo na všečnost.

Preberi več

Avtorji

Arhiv