MNENJA STROKOVNJAKOV
Pred časom je v Slovenijo prispel YouTube. Video vsebine na drugem največjem iskalniku na svetu nas sicer zabavajo in navdušujejo že od leta 2007. Zdaj pa so z domeno…
Ena ključnih prednosti interneta je vsekakor njegova sledljivost in merljivost. Ne glede na to, ali gre za prikazno oglaševanje, upravljanje družbenih medijev, pošiljanje tedenskih e-novic ali spletne odnose z…
V preteklem zapisu sem se osredotočil na razvoj spletnih medijskih načrtovalcev. Med drugim sem omenil tudi optimizacijo »cross-tactic«, kjer se proračuni za zakup digitalnih medijev razporejajo glede na gibanje…
Ali merite uspešnost oglasne kreative samo v direktnih konverzijah? Ali ste prepričani, da so najbolj obiskane strani najbolj uspešne? Ali za vas nizko število nakupov v spletni trgovini signalizira…
Oglasno ozadje na spletnih medijih je eno najmočnejših, a obenem najnevarnejših in tveganih digitalnih oglaševalskih “orožij”. Velik razmah in priljubljenost tega formata pa so prinesli boljši in predvsem večji…
V prejšnjem zapisu smo se lotili pregleda osnovne sestavine oglaševanja na iskalniku – ključnih besed. Ogledali smo si možnosti ujemanja ključnih besed in poročila o dejanskih iskalnih poizvedbah, ki…
Iskalni marketing temelji na zakupu ključnih besed. Gre za iskalne fraze, ki jih uporabniki vpisujejo v iskalnik, besedne zveze, ki so povezane z našo ponudbo, oziroma za poizvedbe uporabnikov,…
V zadnjih letih se veliko govori o pomembnosti spletne analitike za poslovanje. Številna slovenska podjetja spletno analitiko že uporabljajo … Pa jo res? Dejstvo, da imamo na spletni strani…
Če želimo splet kot komunikacijski kanal uspešno izkoristiti, je poznavanje vedenjskih vzorcev uporabnikov digitalnih medijev osnova, pri kateri se začne graditi komunikacijska strategija.
Danes je v oglaševanju, tudi digitalnem, izziv zagotoviti opaznost v pravi ciljni skupini. Vsak si želi preboja iz množice sporočil, ki vabijo k naši pozornosti. Za preboj na področju…