MNENJA STROKOVNJAKOV
Delati najboljše za svojega naročnika z razpoložljivimi sredstvi je pogoj, da boš naredil nekaj, o čemer boš lahko govoril drugim. Delati dobro, strokovno in pošteno je pogoj za študije primerov, na katere boš ponosen in s katerimi boš prispeval delček v »splošno dobro« za panogo.
Poglejmo si, kaj (tuji) strokovnjaki napovedujejo digitalnemu oglaševanju v tem in naslednjih letih, kateri trendi bodo po njihovem mnenju letos krojili njegovo podobo: rast, rast, rast!
Ste se odločili razviti spletni posel ali pričeti oglaševati na internetu? Odlično, saj moč interneta nenehno raste. Številna podjetja pa hitro ugotovijo, da se v ogromni količini možnosti in…
TV-oglaševanje je klasika, ki ga uporabljajo vsa večja slovenska podjetja. Hkrati pa večina pozablja na sinergijo, ki jo lahko izkoriščamo ob razširitvi TV-oglaševalske akcije na internet. Zadnje raziskave kažejo,…
Veliko podjetij v Sloveniji (in tudi globalno) obravnava internet kot zadevo, ki je popolnoma ločena od ostalih kanalov prodaje in oglaševanja. Vse raziskave zadnjih treh let pa dokazujejo, da…
Katera metrija uspešnosti vam najprej pade na misel, ko slišite za spletno oglaševanje? Za večino so to kliki. Kampanja je torej uspešna, če dosežemo določeno število klikov in obratno.
Kdo…
iPROM je pred enajstimi leti v spletno medijsko načrtovanje in poročanje o rezultatih vpeljal standard, s katerim je naročnikom ponudil relevantnejšo metrijo za evaluacijo učinkovitosti spletnega oglaševanja. iPROM Central AdTimer…
Marketinški pogum ima tudi drugo plat medalje. Poganja ga namreč strah. Strah, da se bo rast zaustavila. Strah, da smo že dosegli svoj prodajni plafon. Strah, da …
Večina bo vzkliknila kreativni direktor …
… in povsem prezrla tiste prave marketinške heroje, analitike.
Priznam, s kreativnostjo je hudič. Vsekakor jo v marketingu potrebujemo. In kot tržniki jo ali imamo…
Tržniki pri svojih odločitvah običajno navigiramo med 3 možnostmi:
Ne naredimo nič in upamo na boljše čase. Optimiziramo stroške in upamo na dolgoročno preživetje. Na trg plasiramo novo kreativno idejo, ki bo…