Ali_veste_katere_KB_zakupujete-AnjaMolan-2

Ali veste, katere ključne besede v resnici zakupujete? – 1. del

Anja Molan

Iskalni marketing temelji na zakupu ključnih besed. Gre za iskalne fraze, ki jih uporabniki vpisujejo v iskalnik, besedne zveze, ki so povezane z našo ponudbo, oziroma za poizvedbe uporabnikov,…

Preberi več
Podatki_o_obisku_spletnega_mesta_niso_dovolj-LuciePokorna-1

Podatki o obisku spletnega mesta niso dovolj: spletna analitika na več ravneh

Lucie Pokorna

V zadnjih letih se veliko govori o pomembnosti spletne analitike za poslovanje. Številna slovenska podjetja spletno analitiko že uporabljajo … Pa jo res? Dejstvo, da imamo na spletni strani…

Preberi več
Vroče_digitalno_oglaševanje-MilošSuša

Vroče digitalno oglaševanje. Gremo v akcijo poleti!

Miloš Suša

Če želimo splet kot komunikacijski kanal uspešno izkoristiti, je poznavanje vedenjskih vzorcev uporabnikov digitalnih medijev osnova, pri kateri se začne graditi komunikacijska strategija.

Preberi več
iPROMGameAd-Škoda_Octavia

Inovativni pristop pri oglaševanju novega modela avtomobila Škoda Octavia

Andrej Ivanec

Danes je v oglaševanju, tudi digitalnem, izziv zagotoviti opaznost v pravi ciljni skupini. Vsak si želi preboja iz množice sporočil, ki vabijo k naši pozornosti. Za preboj na področju…

Preberi več
iprom_big_data_spletno_oglaševanje-Slaven

Razvoj poklica spletnih medijskih načrtovalcev

Slaven Petrovič

V preteklosti se je vloga spletnega medijskega načrtovalca v prvi vrsti nanašala na klasični zakup oglasnega prostora v digitalnih medijih in pozicioniranje znotraj različnih rubrik. Na podlagi statističnih približkov,…

Preberi več
Boj_proizvajalcev_FMCG_se_seli_na_internet-NinaBilban

Boj proizvajalcev blaga široke potrošnje (»FMCG«) se seli v digitalne medije

Nina Bilban

Blagovne znamke iz skupine »blago široke potrošnje« vlagajo več in več sredstev v digitalno oglaševanje. Kraftov direktor je povedal: »Digitalna marketinška skupina v našem podjetju je v letu 2013…

Preberi več
KPI

Merilo uspešnosti ali kako izbrati pravega ponudnika za digitalno oglaševanje

Igor Mali

Delati najboljše za svojega naročnika z razpoložljivimi sredstvi je pogoj, da boš naredil nekaj, o čemer boš lahko govoril drugim. Delati dobro, strokovno in pošteno je pogoj za študije primerov, na katere boš ponosen in s katerimi boš prispeval delček v »splošno dobro« za panogo.

Preberi več
shutterstock_121959148-1

Trendi v digitalnem oglaševanju v letu 2014 in naprej

Nina Bilban

Poglejmo si, kaj (tuji) strokovnjaki napovedujejo digitalnemu oglaševanju v tem in naslednjih letih, kateri trendi bodo po njihovem mnenju letos krojili njegovo podobo: rast, rast, rast!

Preberi več
shutterstock_169108712

Dobre vs. slabe spletne agencije: kako jih prepoznamo?

Lucie Pokorna

Ste se odločili razviti spletni posel ali pričeti oglaševati na internetu? Odlično, saj moč interneta nenehno raste. Številna podjetja pa hitro ugotovijo, da se v ogromni količini možnosti in…

Preberi več
Internet-in-TV

Internet in televizija – sinergija?

Lucie Pokorna

TV-oglaševanje je klasika, ki ga uporabljajo vsa večja slovenska podjetja. Hkrati pa večina pozablja na sinergijo, ki jo lahko izkoriščamo ob razširitvi TV-oglaševalske akcije na internet. Zadnje raziskave kažejo,…

Preberi več

Avtorji

Arhiv