Metrike e-poštnega marketinga: Kaj nam povejo in kdaj jih uporabiti - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Lucie Pokorna

Metrike e-poštnega marketinga: Kaj nam povejo in kdaj jih uporabiti

Lucie Pokorna

Osvežitev osnovnega znanja za merjenje učinkovitosti e-poštnega marketinga, ki vam lahko pomaga pri naprednejših taktikah e-poštnega marketinga.

Preberi več
Dobra potrošniška izkušnja je ključ do uspešnosti podjetij - iPROM - Mnenja strokovnjakov – Leon Brenčič

Dobra potrošniška izkušnja je ključ do uspešnosti podjetij (2. del)

Leon Brenčič

V prejšnjem blogu sem pisal o pomenu uporabniške in potrošniške izkušnje s poudarkom na digitalni potrošniški izkušnji. V tem zapisu pa bom izpostavil ključne mite in priporočila za oblikovanje boljše potrošniške izkušnje.

Preberi več
Dobra potrošniška izkušnja je ključ do uspešnosti podjetij - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Dobra potrošniška izkušnja je ključ do uspešnosti podjetij (1. del)

Leon Brenčič

Vse zmogljivejša tehnologija močno preobraža nakupne navade in pričakovanja potrošnikov. Snovanje uporabniške izkušnje (UX) je nadomestilo ustvarjanje potrošniške izkušnje (CX), ki temelji na ustvarjanju doživetij na celotni (digitalni) prodajni verigi, s presežkom pričakovanj.

Preberi več
Ključna metrika nakupne poti je hitrost-iPROM-Mnenja strokovnjakov-Miloš Suša

Ključna metrika nakupne poti je hitrost

Miloš Suša

Današnji potrošniki želijo hitrejše, doslednejše in bolj osebne izkušnje prek digitalnih medijev. Če želite ostati konkurenčni, morate biti pripravljeni biti venomer v stiku s potrošniki – kjerkoli in kadarkoli, s pravimi sporočili, ki ustrezajo njihovim potrebam in vas ločijo od konkurence.

Preberi več
Moč iskalnega marketinga-iPROM-Mnenja strokovnjakov-Anže Hribar

Moč iskalnega marketinga

Anže Hribar

Ostati relevanten in viden na trgu, prenasičenem z informacijami, je eden primarnih ciljev vsake blagovne znamke, pri čemur brez uporabe iskalnega marketinga zagotovo ne gre. Iskalni marketing namreč poskrbi, da blagovna znamka zasede pozicijo tam, kjer se spletno iskanje preobrazi v nakupno pot.

Preberi več
Kako izkoristiti nakupni lijak v e-poštnem marketingu?

Kako izkoristiti nakupni lijak v e-poštnem marketingu?

Lucie Pokorna

Uporabniki si želijo vsebine in ponudbe, prilagojene njihovim potrebam. Zato je logično, da ustrezno prilagodimo tudi strategijo za e-poštni marketing.

Preberi več
V središču sodobne strategije so podatki - Leon Brenčič

V središču sodobne strategije so podatki

Leon Brenčič

Dobra novica je, da je tehnologija danes tako napredovala, da podatki o uporabnikih izboljšujejo možnosti za doseganje boljših poslovnih rezultatov. Dejstvo pa je, da njihovega potenciala podjetja (še) ne izkoriščajo v celoti.

Preberi več
Impulzivno nakupovanje preko spleta - iPROM Mnenja strokovnjakov - Lucie Pokorna

Impulzivno nakupovanje preko spleta

Lucie Pokorna

Vam je situacija znana? V trgovino skočimo po nekaj osnovnih stvari, ko čakamo na blagajni, pa v košarico brez posebnega razmisleka dodamo še čokoladico, bonbone ali žvečilni gumi. Ali pa se v trgovino odpravimo z najboljšim namenom, da kupimo nov par hlač; domov pa se vrnemo (še) z obleko, puloverjem in tremi spodnjimi majicami. In seveda z veliko luknjo v denarnici. Kaj nas privede do tega?

Preberi več
Merjenje-je-tisto-kar-naredi-marketing-znanost-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Leon-Brencic

Merjenje je tisto, kar naredi marketing znanost

Leon Brenčič

Oglasna kampanja je lahko kreativni presežek, ki pripelje do dobrih prodajnih rezultatov ali pa zgrešen projekt, kjer zapravljate svoj čas in denar.

Preberi več
shutterstock_117313246-2

Za lažje spremljanje in merjenje uspeha marketinških dejavnosti na internetu

Anja Molan

Ena ključnih prednosti interneta je vsekakor njegova sledljivost in merljivost. Ne glede na to, ali gre za prikazno oglaševanje, upravljanje družbenih medijev, pošiljanje tedenskih e-novic ali spletne odnose z…

Preberi več

Avtorji