Ključna metrika nakupne poti je hitrost-iPROM-Mnenja strokovnjakov-Miloš Suša

Ključna metrika nakupne poti je hitrost

Miloš Suša

Današnji potrošniki želijo hitrejše, doslednejše in bolj osebne izkušnje prek digitalnih medijev. Če želite ostati konkurenčni, morate biti pripravljeni biti venomer v stiku s potrošniki – kjerkoli in kadarkoli, s pravimi sporočili, ki ustrezajo njihovim potrebam in vas ločijo od konkurence.

Preberi več
Moč iskalnega marketinga-iPROM-Mnenja strokovnjakov-Anže Hribar

Moč iskalnega marketinga

Anže Hribar

Ostati relevanten in viden na trgu, prenasičenem z informacijami, je eden primarnih ciljev vsake blagovne znamke, pri čemur brez uporabe iskalnega marketinga zagotovo ne gre. Iskalni marketing namreč poskrbi, da blagovna znamka zasede pozicijo tam, kjer se spletno iskanje preobrazi v nakupno pot.

Preberi več
Kako izkoristiti nakupni lijak v e-poštnem marketingu?

Kako izkoristiti nakupni lijak v e-poštnem marketingu?

Lucie Pokorna

Uporabniki si želijo vsebine in ponudbe, prilagojene njihovim potrebam. Zato je logično, da ustrezno prilagodimo tudi strategijo za e-poštni marketing.

Preberi več
V središču sodobne strategije so podatki - Leon Brenčič

V središču sodobne strategije so podatki

Leon Brenčič

Dobra novica je, da je tehnologija danes tako napredovala, da podatki o uporabnikih izboljšujejo možnosti za doseganje boljših poslovnih rezultatov. Dejstvo pa je, da njihovega potenciala podjetja (še) ne izkoriščajo v celoti.

Preberi več
Impulzivno nakupovanje preko spleta - iPROM Mnenja strokovnjakov - Lucie Pokorna

Impulzivno nakupovanje preko spleta

Lucie Pokorna

Vam je situacija znana? V trgovino skočimo po nekaj osnovnih stvari, ko čakamo na blagajni, pa v košarico brez posebnega razmisleka dodamo še čokoladico, bonbone ali žvečilni gumi. Ali pa se v trgovino odpravimo z najboljšim namenom, da kupimo nov par hlač; domov pa se vrnemo (še) z obleko, puloverjem in tremi spodnjimi majicami. In seveda z veliko luknjo v denarnici. Kaj nas privede do tega?

Preberi več
Merjenje-je-tisto-kar-naredi-marketing-znanost-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Leon-Brencic

Merjenje je tisto, kar naredi marketing znanost

Leon Brenčič

Oglasna kampanja je lahko kreativni presežek, ki pripelje do dobrih prodajnih rezultatov ali pa zgrešen projekt, kjer zapravljate svoj čas in denar.

Preberi več
shutterstock_117313246-2

Za lažje spremljanje in merjenje uspeha marketinških dejavnosti na internetu

Anja Molan

Ena ključnih prednosti interneta je vsekakor njegova sledljivost in merljivost. Ne glede na to, ali gre za prikazno oglaševanje, upravljanje družbenih medijev, pošiljanje tedenskih e-novic ali spletne odnose z…

Preberi več
Ne_primerjate_jabolk_s_hruškami-LuciePokorna-1

Ne primerjajte hrušk z jabolki! Analitične metrike za vsak delček digitalnega nastopa

Lucie Pokorna

Ali merite uspešnost oglasne kreative samo v direktnih konverzijah? Ali ste prepričani, da so najbolj obiskane strani najbolj uspešne? Ali za vas nizko število nakupov v spletni trgovini signalizira…

Preberi več
Podatki_o_obisku_spletnega_mesta_niso_dovolj-LuciePokorna-1

Podatki o obisku spletnega mesta niso dovolj: spletna analitika na več ravneh

Lucie Pokorna

V zadnjih letih se veliko govori o pomembnosti spletne analitike za poslovanje. Številna slovenska podjetja spletno analitiko že uporabljajo … Pa jo res? Dejstvo, da imamo na spletni strani…

Preberi več
KPI

Merilo uspešnosti ali kako izbrati pravega ponudnika za digitalno oglaševanje

Igor Mali

Delati najboljše za svojega naročnika z razpoložljivimi sredstvi je pogoj, da boš naredil nekaj, o čemer boš lahko govoril drugim. Delati dobro, strokovno in pošteno je pogoj za študije primerov, na katere boš ponosen in s katerimi boš prispeval delček v »splošno dobro« za panogo.

Preberi več

Avtorji