MNENJA STROKOVNJAKOV
Vas zanima, kako bo izgledala prihodnost oglaševanja? V prihodnjih letih jo bodo pomembno zaznamovali trendi, kot so internet stvari, nativno oglaševanje, množice podatkov in programatični zakup.
Bistvo večkanalnega pristopa na digitalu je, da uporabniku dostavimo konsistentno, vsebinsko povezano in relevantno uporabniško izkušnjo – na vseh napravah in v vseh spletnih okoljih. Žal se blagovne znamke pri tem še vedno premalo zavedajo pomena, ki ga ima mobilni kanal.
ZDA sodijo med vodilne države na področju digitalizacije, običajno pa velja tudi, da se njihovi trendi v Evropo prezrcalijo z eno- ali nekaj letnim zamikom. Zdaj, ko to vemo, bomo IAB-jevo poročilo o digitalizaciji ZDA v 2015 brali nekoliko drugače.
Internet stvari, ki ga pogosto imenujemo kar IoT, pomeni vse naprave, ki med seboj komunicirajo s pomočjo medmrežja. Tako množičen hitro postaja del našega vsakdana ter temeljito spreminja načine našega delovanja in komuniciranja.
Še nobena tehnologija ni imela na nas takega vpliva. Mobilni telefon je najhitreje rastoči tehnološki fenomen v zgodovini človeštva: samo v treh desetletjih se je število naprav iz 0 povečalo na 7,2 milijardi aktivnih enot.
Zaradi hitrih sprememb trga na dolgi rok stroškov za vzdrževanje sistema nikoli ne moremo v celoti predvideti. A vendar nekaj zagotovo drži: k cenovni racionalizaciji projekta in enostavnosti njegovega vzdrževanja bo najbolj doprinesla ravno dobra arhitektura.
V primerjavi s klasično postavitvijo je bistvena prednost heksagonalne arhitekture ta, da infrastrukturo ločimo od domenskega jedra.
Dobra arhitektura sistema pride do izraza pri dodajanju novih funkcionalnosti in pripomore k enostavnosti vzdrževanja ter nižanju razvojnih stroškov.
Septembra se je v Londonu odvijala SymfonyLive konferenca, ki jo je obiskal tudi del ekipe iPROM.
Po 20 letih vladavine je Adobe Flash dobil prestolonaslednika – HTML5.