MNENJA STROKOVNJAKOV
V preteklem zapisu sem se osredotočil na razvoj spletnih medijskih načrtovalcev. Med drugim sem omenil tudi optimizacijo »cross-tactic«, kjer se proračuni za zakup digitalnih medijev razporejajo glede na gibanje…
iPROM je pred enajstimi leti v spletno medijsko načrtovanje in poročanje o rezultatih vpeljal standard, s katerim je naročnikom ponudil relevantnejšo metrijo za evaluacijo učinkovitosti spletnega oglaševanja. iPROM Central AdTimer…
Pred dobrim letom sva z režiserjem Žigom Vircem lansirala preliminarni video na YouTube. Link sva objavila na zasebnih facebook profilih sredi noči. Zjutraj je imel video nekaj sto ogledov,…
Korporativna spletna mesta in intraneti imajo precej skupnega, saj bi lahko rekli, da so intraneti spletna mesta namenjena zaposlenim. Če smo pri komuniciranju prek spletnih mest obrnjeni navzven, smo…
»Jaz zamrznjen, ti mrtva, in ljubim te.«
Tomove poslovilne besede Penelope v zaključnih emocionalno nabitih trenutkih Vanilla Sky, ki jim sledi še njegov skok iz stolpnice. In nato zadnje besede:…
Digitalizacija neustavljivo spreminja tržno komuniciranje. Ukvarjamo se z večsmerno komunikacijo. Interakcije so merljive, analitične podatke pa s programsko opremo povezujemo s sistemi za posredovanje vsebin.