Spletno_medijsko_načrtovanje_v_realnem_času-SlavenPetrovič1

Spletno medijsko načrtovanje v realnem času

Slaven Petrovič

V preteklem zapisu sem se osredotočil na razvoj spletnih medijskih načrtovalcev. Med drugim sem omenil tudi optimizacijo »cross-tactic«, kjer se proračuni za zakup digitalnih medijev razporejajo glede na gibanje…

Preberi več
spletniuporabnik1

Inovatorstvo iPROM-a na področju razvoja programske opreme za zakup oglasnega prostora v digitalnih medijih

Anja Molan

iPROM je pred enajstimi leti v spletno medijsko načrtovanje in poročanje o rezultatih vpeljal standard, s katerim je naročnikom ponudil relevantnejšo metrijo za evaluacijo učinkovitosti spletnega oglaševanja.
iPROM Central AdTimer…

Preberi več
Je-Tito-res-prodal_BoštjanVirc

Je Tito res prodal Američanom jugoslovanski vesoljski program?

Boštjan Virc

Pred dobrim letom sva z režiserjem Žigom Vircem lansirala preliminarni video na YouTube. Link sva objavila na zasebnih facebook profilih sredi noči. Zjutraj je imel video nekaj sto ogledov,…

Preberi več
zakaj_za_intranet_še_vedno_skrbijo-Jasna_Suhadolc

Zakaj za intranet še vedno skrbijo v IT-ju?

Jasna Suhadolc

Korporativna spletna mesta in intraneti imajo precej skupnega, saj bi lahko rekli, da so intraneti spletna mesta namenjena zaposlenim. Če smo pri komuniciranju prek spletnih mest obrnjeni navzven, smo…

Preberi več
Jaz_zamrznjen_ti_mrtva-Rok_Hrastnik

Jaz zamrznjen, ti mrtva

Rok Hrastnik

»Jaz zamrznjen, ti mrtva, in ljubim te.«

Tomove poslovilne besede Penelope v zaključnih emocionalno nabitih trenutkih Vanilla Sky, ki jim sledi še njegov skok iz stolpnice. In nato zadnje besede:…

Preberi več
Digitalni_zarek-Simon_Cetin

Digitalni žarek za medijske zakupnike v oblakih

Simon Cetin

Digitalizacija neustavljivo spreminja tržno komuniciranje. Ukvarjamo se z večsmerno komunikacijo. Interakcije so merljive, analitične podatke pa s programsko opremo povezujemo s sistemi za posredovanje vsebin.

Preberi več

Avtorji