Andrej Beširevič za Marketing magazin: S podatkovno gnanim oglaševanjem in uporabo prvoosebnih podatkov do bistvenega povečanja novih komitentov - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Beširevič

Andrej Beširevič za Marketing magazin: S podatkovno gnanim oglaševanjem in uporabo prvoosebnih podatkov do bistvenega povečanja novih komitentov

Andrej Beširevič

Marketing magazin je v marčevski številki predstavil uspešno digitalno oglaševalsko akcijo Stopite z vrtiljaka sprememb, ki smo jo izvedli v sodelovanju z banko Sparkasse. Cilja akcije sta bila povečati število novih komitentov in utrditi prepoznavnost blagovne znamke. Po ocenah banke se je število novih komitentov povečalo za 44 odstotkov.

Preberi več
Simon Cetin za Marketing magazin: Zmagovalci so tisti, ki ustvarjajo pametnejše podatkovne ekosisteme - iPROM - Mnenje strokovnjakov - Simon Cetin

Simon Cetin za Marketing magazin: Zmagovalci so tisti, ki ustvarjajo pametnejše podatkovne ekosisteme

Simon Cetin

Simon Cetin, ustanovitelj in partner v podjetju iPROM ter vodja laboratorija Retoba, je v prispevku za Marketing magazin poudaril pomen podatkovne suverenosti v digitalnem oglaševanju. Po njegovih besedah podjetja, ki nimajo vizije gradnje lastnih podatkovnih ekosistemov, plačujejo drugim za dostop in aktivacijo svojih lastnih podatkov, kar jih dolgoročno postavlja v odvisen položaj in povečuje stroške trženja.

Preberi več
Hiperpersonalizacija oglasov z uporabo umetne inteligence za izboljšano uporabniško izkušnjo - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Beširevič

Hiperpersonalizacija oglasov z uporabo umetne inteligence za izboljšano uporabniško izkušnjo

Andrej Beširevič

Hiperpersonalizacija oglaševanja temelji na uporabi naprednih podatkovnih tehnologij, ki omogočajo ustvarjanje oglasnih sporočil, natančno prilagojenih posameznim uporabnikom. V digitalnem oglaševanju o njej govorimo že kar nekaj časa, a z uporabo umetne inteligence (UI) ta taktika dobiva povsem nove razsežnosti.

Preberi več
Leto 2024 kot vrtiljak izzivov: Umetna inteligenca ustvarja nove standarde - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin

Simon Cetin za Marketing magazin: Umetna inteligenca ustvarja nove standarde

Simon Cetin

Simon Cetin, partner v podjetju iPROM ter vodja laboratorija Retoba, je za Marketing magazin povzel ključne dosežke in projekte, ki so zaznamovali leto 2024, ter orisal trende, ki bodo krojili prihodnost oglaševanja. V ospredju preteklega leta so bili inovativni pristopi k uporabi prvoosebnih podatkov in napredne rešitve na področju umetne inteligence, ki postavljajo nove standarde v personalizaciji in uporabniški izkušnji.

Preberi več
Vloga prikaznega oglaševanja v trgovini in industriji FMCG ostaja ključna - iPROM - Mnenje strokovnjakov - Andrej Ivanec

Vloga prikaznega oglaševanja v trgovini in industriji FMCG ostaja ključna

Andrej Ivanec

Prikazno oglaševanje ostaja eno ključnih področij, v katero vlagajo podjetja iz panoge trgovina in FMCG, ki naj bi po podatkih E-Marketerja v letošnjem letu in tudi v naslednjih letih tej obliki digitalnega oglaševanja namenila vse večji delež naložb. Ključen razlog za to je, da se podjetja iz te panoge osredotočajo na oglaševanje na vrhu prodajnega lijaka, katerega glavni cilj je povečanje prepoznavnosti blagovnih znamk. Prikazno oglaševanje je še posebej učinkovito za vzpostavitev vizualne in čustvene povezanosti s ciljnim občinstvom, kar je pomembno za izdelke široke potrošnje, kot so kozmetika, hrana in pijača.

Preberi več
Kombinacija prvo- in tretjeosebnih podatkov je zmagovalna za znamčenje in doseganje novih kupcev - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Kombinacija prvo- in tretjeosebnih podatkov je zmagovalna za znamčenje in doseganje novih kupcev

Tomaž Tomšič

O tem, zakaj prvoosebni podatki danes predstavljajo najbolj dragoceno podatkovno sredstvo, saj podjetjem omogočajo dragocene uvide v analizo uporabnikov njihovih lastnih medijev, sem pisal v prejšnjem blogu. Ob tem pa je treba vseeno pomisliti na določene pasti zanašanja le na prvoosebne podatke. Čeprav ti omogočajo boljše ciljanje obstoječih strank, pa niso dovolj za dosego novih potencialnih kupcev. Dosegajo namreč le kupce, ki so že bili v stiku z našimi podatkovnimi viri. Tretjeosebni podatki dopolnjujejo prvoosebne ter omogočajo širši doseg in priložnosti za pridobivanje novih kupcev.

Preberi več
Spoznajte pravo vrednost prvoosebnih podatkov - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Dejan Levičar

Spoznajte pravo vrednost prvoosebnih podatkov

Dejan Levičar

Potrošniki vse bolj cenijo zasebnost in individualno obravnavo, kar podjetjem in blagovnim znamkam narekuje, da prevzamejo nadzor nad svojimi lastnimi, prvoosebnimi podatki. Namesto da se zanašajo na zunanje vire, kot so tretjeosebni piškotki, morajo podjetja usmeriti pozornost na prvoosebne podatke, ki jih zbirajo neposredno prek interakcij z uporabniki. Prvoosebni podatki predstavljajo dragoceno osnovo za ustvarjanje personaliziranih izkušenj in izboljšanje učinkovitosti marketinških strategij prihodnosti.

Preberi več
Prvoosebni podatki so temelj za učinkovito ciljanje in personalizacijo digitalnega oglaševanja - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Prvoosebni podatki so temelj za učinkovito ciljanje in personalizacijo digitalnega oglaševanja

Tomaž Tomšič

Spremembe so tudi v digitalnem oglaševanju edina stalnica, a en vidik ostaja ključen – kako doseči pravega uporabnika ob pravem času z zanj pomembnim sporočilom. Prvoosebni podatki so postali temeljni element pri zagotavljanju bolj personaliziranih in učinkovitih oglasnih akcij, predvsem so pomembni pri nagovarjanju in negovanju obstoječih kupcev. Zakaj je ključno, da jih podjetja hranijo v zasebnih podatkovnih skladiščih, kot je iPROM Private DMP, in kako te podatke uporabiti za učinkovitejše digitalno oglaševanje? O tem podrobneje pišemo v tem blogu.

Preberi več
Building trust with digital media users starts with consent management - iPROM - Expert opinions - Anže Hribar

Izgradnja zaupanja z uporabniki digitalnih medijev se začne z upravljanjem soglasij

Anže Hribar

Zaupanje je ključen temelj uspešnega trženja. S povečanjem obsega obdelave podatkov potrošnikov se podjetja vse bolj osredotočajo na iskanje načinov, kako vzpostaviti pristne in trajnostne odnose s svojim občinstvom. Pri tem se kot ena najučinkovitejših strategij izkazuje upravljanje soglasij, saj zagotavlja preglednost, etično ravnanje in skladnost z obdelavo podatkov.
V nadaljevanju bomo podrobneje raziskali, kako upravljanje soglasij (ang. consent management) prispeva h krepitvi zaupanja, kako strategije, ki temeljijo na izrecni privolitvi, izboljšujejo marketinške aktivnosti, ter kako centralizacija in uporaba prvoosebnih podatkov podpirata vzpostavitev dolgoročnih odnosov s strankami.

Preberi več
Vloga podatkovno gnanega oglaševanja v zgornjem delu lijaka za dolgoročno rast blagovnih znamk - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Vloga podatkovno gnanega oglaševanja v zgornjem delu lijaka za dolgoročno rast blagovnih znamk

Leon Brenčič

V dinamičnem digitalnem medijskem okolju, kjer se število oglaševalskih platform nenehno povečuje, cene oglasov vztrajno naraščajo, konkurenca pa postaja vse ostrejša, tehnološki premiki pa postavljajo nove zahteve, je pomembno, da blagovne znamke prilagodijo svoje pristope za premagovanje teh izzivov. Kot strokovnjaki za oglaševalskotehnološke in podatkovno gnane oglaševalske strategije nenehno razvijamo rešitve, ki maksimizirajo donosnost naložb v digitalno oglaševanje. V tem blogu bomo raziskali pomen oglaševanja v zgornjem delu prodajnega lijaka za blagovne znamke, ki stremijo k dolgoročni rasti, in kako ta strategija prispeva k učinkovitemu doseganju poslovnih ciljev.

Preberi več

Avtorji