Večkanalna orkestracija: kako povezani podatki in inteligentna avtomatizacija dvigujejo učinke digitalnega oglaševanja - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Nejc Lepen

Večkanalna orkestracija: kako povezani podatki in inteligentna avtomatizacija dvigujejo učinke digitalnega oglaševanja

Nejc Lepen

V razpršenem digitalnem okolju tradicionalni identifikatorji izgubljajo zanesljivost, zato zgolj prisotnost na več kanalih ne zadošča več. Ključen izziv marketinga postaja usklajevanje vseh stikov z uporabniki, saj ločene kanalne aktivnosti vodijo v prekrivanje dosega, neučinkovito porabo proračunov in navidezno, ne pa dejansko učinkovito komunikacijo. Odgovor na to predstavlja večkanalna orkestracija, ki izhaja iz razumevanja uporabniških poti in vloge posameznega stika pri doseganju poslovnih ciljev.

Preberi več
Simon Cetin za Marketing magazin: Dvajset let po znameniti izjavi: Podatki so nova nafta - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin

Simon Cetin za Marketing magazin: Dvajset let po znameniti izjavi: Podatki so nova nafta

Simon Cetin

Simon Cetin, partner v podjetju iPROM in ustanovitelj in vodja laboratorija Retoba, je za Marketing magazin komentiral razvoj podatkovnih praks v dveh desetletjih po tem, ko je v digitalnem svetu prevladala misel, da so podatki nova nafta. V prispevku se ozre na ključne premike, ki so oblikovali sodobno podatkovno ekonomijo, in oriše smer, v katero se bo področje razvijalo v prihodnjih letih.

Preberi več
Kako umetna inteligenca in podatki postajajo strateški temelj sodobnega marketinga - iPROM - Mnenja strokovjakov - Leon Brenčič

Kako umetna inteligenca in podatki postajajo strateški temelj sodobnega marketinga

Leon Brenčič

Marketing danes ni več zgolj vprašanje komunikacije, kreativnih rešitev ali vidnosti blagovne znamke. Vedno bolj postaja eden ključnih vzvodov poslovne rasti. V času, ko se gospodarstvo umirja, trgi drobijo, potrošniki pa imajo vse višja in bolj določena pričakovanja, postaja jasno da bodo imela konkurenčno prednost podjetja, ki marketinga ne bodo vodila ročno temveč bodo znala voditi sistematično, podprto s podatki in tehnologijo.

Preberi več
Učinkovita personalizacija kot sposobnost povezovanja različnih kanalov  - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Učinkovita personalizacija kot sposobnost povezovanja različnih kanalov

Tomaž Tomšič

Vodje blagovnih znamk, digitalnega marketinga, uporabniške izkušnje in CRM-ja se danes soočajo z izzivom, kako ohraniti visoko raven personalizacije v času, ko tradicionalna orodja sledenja, kot so tretjeosebni piškotki, izginjajo. Kupci danes pričakujejo, da jih bodo blagovne znamke prepoznale in nagovorile skladno z njihovimi željami na vsakem koraku; od spletne strani do prodajnega mesta in podpornih storitev. V digitalnem svetu brez piškotkov to pomeni, da morajo podjetja pametneje povezati podatke iz različnih kanalov in graditi personalizacijo na temelju prvoosebnih podatkov. Namesto anonimnega sledenja obiskovalcem spleta v ospredje stopa neposreden odnos s stranko; podatki, ki jih uporabniki zaupajo podjetju, postajajo ključno gorivo za ustvarjanje vrhunske uporabniške izkušnje. Pa si v nadaljevanju poglejmo, kako.

Preberi več
Izzivi varnega in učinkovitega upravljanja podatkov v dobi umetne inteligence - iPROM - Mnenja strokovnjakov -Tomaž Tomšič

Tomaž Tomšič na okrogli mizi na konferenci Game Changer: Izzivi varnega in učinkovitega upravljanja podatkov v dobi umetne inteligence

Tomaž Tomšič

Največja slovenska konferenca o tehnoloških trendih in ustvarjalcih prebojnih idej Game Changer je letos odprla razpravo o nizu aktualnih tem. Med njimi je bila tudi prihodnost digitalnega okolja, v katerem napredne tehnologije vplivajo na to, kako podjetja zbirajo, upravljajo in uporabljajo podatke. Med govorci, ki so s svojimi vpogledi prispevali k strokovni razpravi, je bil tudi Tomaž Tomšič, vodja iPROM Labsa, ki je predstavil, kako napredni podatkovni ekosistemi in prvoosebni podatki pomagajo graditi varne in zanesljive AI-rešitve.

Preberi več
Enačba zaupanja: zakaj kakovostni mediji delujejo in kako to izmerimo? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša

Enačba zaupanja: zakaj kakovostni mediji delujejo in kako to izmerimo?

Miloš Suša

V oglaševanju kontekst oblikuje vrednost sporočila. Okolje, v katerem se oglas pojavi, določa način, kako ga občinstvo bere in razume. Raziskave kažejo, da blagovne znamke v zaupanja vrednih in kakovostnih medijskih okoljih pridobijo večje zaupanje potrošnikov, močnejše asociacije in višjo nakupno namero. Premijski mediji s svojo uredniško integriteto, uporabniško izkušnjo in ustrezno umeščenostjo oglasov ustvarjajo pogoje, v katerih oglaševanje doseže večjo učinkovitost. Ključno vprašanje je, kako to učinkovitost meriti in vključiti v proces načrtovanja kampanj.

Preberi več
Umetna inteligenca kot gonilo oglaševalske učinkovitosti v dobi mikroodločitev - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Umetna inteligenca kot gonilo oglaševalske učinkovitosti v dobi mikroodločitev

Tomaž Tomšič

V digitalnem okolju je pozornost uporabnikov postala ena najredkejših in najdragocenejših valut, ki jo danes merimo v sekundah. V kratkem intervalu se na strani oglaševalcev odvije niz mikroodločitev – katera vsebina bo izbrana, kdaj bo prikazana in prek katerega kanala bo dosegla uporabnika. Prehod od statičnih in enosmernih oglaševalskih akcij k dinamičnim, večkanalnim ter podatkovno podprtim akcijam v realnem času se je uveljavil kot nujen del sodobnega trženja. Na pomen takšnega preoblikovanja opozarja tudi analitični članek svetovalnega podjetja McKinsey Naslednja stopnja personaliziranega marketinga. V njem avtorji ugotavljajo, da je uspeh digitalnih kampanj vse tesneje povezan z zmožnostjo blagovnih znamk, da uporabnika dosežejo s pravim sporočilom v pravem trenutku. Personalizirana in pravočasna ponudba tako ne predstavlja le nadgradnje obstoječih praks, temveč se potrjuje kot trajna konkurenčna prednost.

Preberi več
Evropa utira pot preglednemu in poštenemu oglaševalskemu ekosistemu - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Struna

Evropa utira pot preglednemu in uravnoteženemu oglaševalskemu ekosistemu

Simon Struna

Evropska komisija je Googlu zaradi zlorabe prevladujočega položaja na področju oglaševalskih tehnologij naložila globo v višini 2,95 milijarde evrov. Gre za odločitev, ki presega pravni okvir, saj odpira priložnost za preoblikovanje programatičnega oglaševanja v Evropi in širši regiji. Ne gre samo še za eno kazen, ampak odločitev, ki nakazuje smer k bolj preglednemu in pravičnemu digitalnemu oglaševalskemu ekosistemu, v katerem bodo založniki in oglaševalci pridobili večjo vlogo in večjo neodvisnost.

Preberi več
Miloš Suša na dogodku kluba Super Znamka o merjenju moči blagovne znamke z raziskavo Brand Lift Study - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša

Miloš Suša na dogodku kluba Super Znamka o merjenju moči blagovne znamke z raziskavo Brand Lift

Miloš Suša

Na dogodku kluba Super Znamka je Miloš Suša, vodja spletnih medijskih specialistov v družbi iPROM, spregovoril o tem, kako preseči klasično razumevanje merljivosti digitalnega oglaševanja. Poudaril je, da običajno oglaševalci pozornost namenjajo kazalnikom, kot so kliki, stopnja konverzij ali donosnost naložb v oglaševanje, čeprav ti odražajo le majhen del vedenja uporabnikov. Kar 99 odstotkov prikazov namreč poteka brez klika, zato je vprašanje, kako izmeriti njihov vpliv na blagovno znamko, ključno za razumevanje celotne vrednosti oglaševalskih aktivnosti.

Preberi več
Kako SPAR Slovenija gradi arhitekturo oglaševanja prihodnosti SPAR Tailormade? (2. del) - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Žiga Komac

Kako SPAR Slovenija gradi arhitekturo oglaševanja prihodnosti SPAR Tailormade? (2. del)

Žiga Komac

V prvem delu zapisa sem pisal, kako je SPAR Slovenija program zvestobe SPAR Plus in prvoosebne podatke kupcev postavil v središče svoje medijske strategije, ki omogoča razširitev personalizirane ponudbe na več kot milijon uporabniških profilov. Zakaj se je SPAR Slovenija odločil za vzpostavitev lastne oglaševalske infrastrukture ter katere tehnološke rešitve omogočajo mikrosegmentacijo in personalizacijo v realnem času, bom pojasnil v nadaljevanju.

Preberi več

Avtorji