Vodilne blagovne znamke aktivne tudi na Instagramu

Nike, Gucci, Audi, McDonalds in druge vodilne blagovne znamke postajajo vse bolj aktivne uporabnice Instagrama, ugotavljajo pri podjetju Simply Measured. Čeprav je stopnja penetracije precej nižja kot pri FB-ju…

Preberi več

Ste pripravljeni na »generacijo S«?

Če želijo blagovne znamke uspeti, se morajo prilagajti vedno novim tehnologijam, ki jih usvajajo mlade generacije potrošnikov. Danes to pomeni predvsem prilagajenje vsem oblikam zaslonov, saj mladi, ki predstavljajo…

Preberi več

Formula uspeha za P&G v spletnem video oglaševanju

Tako kot številni oglaševalci je tudi P&G skušal najti način, kako ocenjene štiri milijarde gledalcev olimpijskih iger, ki trajajo zgolj dobra dva tedna, čim bolje nagovoriti in ujeti ter…

Preberi več

Med uradnimi sponzorji OI McDonald’s deležen največ negativnih tvitov

Podjetje MediaCom je s pomočjo orodja »Sport Olympic Twitter Tracker« ugotavljalo, kakšni pogovori se odvijajo na Twitterju glede uradnih sponzorjev Olimpijskih iger. Ugotovili so, da je McDonald’s sicer dosegel…

Preberi več

Spletne oglaševalske akcije vplivajo na nakupno vedenje v fizičnih trgovinah

Analiza podjetja RapidBlue je pokazala, da ima iskalni marketing (konkretno AdWords oglaševalske akcije) zelo velik vpliv na nakupno vedenje potrošnikov v fizičnih trgovinah. Zaradi oglaševanja v iskalnikih se je…

Preberi več

Iskalniki pomembni za znamčenje

Danes se večina tržnikov zaveda pomena, ki ga imajo iskalniki na znamčenje, težava pa se pojavi pri dokazovanju, da je iskanje ključna sestavina znamčenja.Raziskava AYTM Market je pokazala, da…

Preberi več

Družabna omrežja spreminjajo trženje filmov

Twitter in Facebook spreminjata način promocije filmov. Po nekaj letih eksperimentiranja so se filmski studii močno poglobili v družabna omrežja in danes pripravljajo precej obširne akcije znotraj njih. Zadnji…

Preberi več

Tudi alkoholne BZ uspešno izkoriščajo moč družabnih omrežij

Podjetja oz. BZ, ki ponujajo alkoholne pijače, so že v osnovi “družabna”, saj je večina njihove marketinške komunikacije usmerjena na spodbujanje prijateljev k druženju. Tako so se zanje družabna…

Preberi več

4 milijarde ur na mesec za video vsebine na YouTube-u

YouTube uporabniki pogledajo za več kot 4 milijarde ur video vsebin vsak mesec. Prevedeno v leta to predstavlja 456.000 let video vsebin na mesec. YouTube uporabniki pa vsako minuto…

Preberi več

Na tablicah najbolj priljubljeni interaktivni oglasi

Interaktivni oglasi, prikazani na tabličnih računalnikih, generirajo dvakrat boljši odziv v primerjavi s statičnimi oglasi, pravi IAB-jeva raziskava iz Velike Britanije. Poleg tega jih je imela več kot polovica…

Preberi več

Arhiv