NOVICE IZ SVETA
comScore poroča, da je v juliju prodaja prek interneta zrasla za 17 % glede na lansko leto, kar kaže na to, da internetni uporabniki tam z veseljem odprejo svoje…
“Povezani potrošnik”. Danes je skoraj nemogoče ločiti ta dva pojma med seboj. Vse, kar pomeni biti potrošnik, se spreminja. Pa naj gre za preverjanje izdelkov prek tablic, posvetovanje s…
Trgovska veriga Wall-Mart nadgrajuje svojo oglaševalsko akcijo, v kateri vabi kupce, naj pridejo v njene trgovine, prinesejo s seboj račune in tako primerjajo cene. Z nadgradnjo pa lahko kupci…
Nike, Gucci, Audi, McDonalds in druge vodilne blagovne znamke postajajo vse bolj aktivne uporabnice Instagrama, ugotavljajo pri podjetju Simply Measured. Čeprav je stopnja penetracije precej nižja kot pri FB-ju…
Če želijo blagovne znamke uspeti, se morajo prilagajti vedno novim tehnologijam, ki jih usvajajo mlade generacije potrošnikov. Danes to pomeni predvsem prilagajenje vsem oblikam zaslonov, saj mladi, ki predstavljajo…
Tako kot številni oglaševalci je tudi P&G skušal najti način, kako ocenjene štiri milijarde gledalcev olimpijskih iger, ki trajajo zgolj dobra dva tedna, čim bolje nagovoriti in ujeti ter…
Podjetje MediaCom je s pomočjo orodja »Sport Olympic Twitter Tracker« ugotavljalo, kakšni pogovori se odvijajo na Twitterju glede uradnih sponzorjev Olimpijskih iger. Ugotovili so, da je McDonald’s sicer dosegel…
Analiza podjetja RapidBlue je pokazala, da ima iskalni marketing (konkretno AdWords oglaševalske akcije) zelo velik vpliv na nakupno vedenje potrošnikov v fizičnih trgovinah. Zaradi oglaševanja v iskalnikih se je…
Danes se večina tržnikov zaveda pomena, ki ga imajo iskalniki na znamčenje, težava pa se pojavi pri dokazovanju, da je iskanje ključna sestavina znamčenja.Raziskava AYTM Market je pokazala, da…
Twitter in Facebook spreminjata način promocije filmov. Po nekaj letih eksperimentiranja so se filmski studii močno poglobili v družabna omrežja in danes pripravljajo precej obširne akcije znotraj njih. Zadnji…