Deli

Iz zanimive infografike, ki si jo lahko pogledate na spodnji povezavi, je razvidno, da naj bi digitalno oglaševanje do leta 2016 prehitelo TV-oglaševanje. Tako za letos napovedujejo, da bodo vložki v digitalno oglaševanje znašali 41 milijard ameriških dolarjev, vložki v TV-oglaševanje pa skoraj 65 milijard. No, v letu 2016 pa naj bi vložki v prvo znašali 76,6 milijard, v drugo pa 72 milijard.

Iskalni marketing bo tudi v prihodnjih štirih letih ostal vodilni način digitalnega oglaševanja, bo pa njegov delež vseeno upadel iz 55 na 43 odstotkov. Prikazno oglaševanje bo še naprej raslo in bo v letu 2016 doseglo 37-odstotni tržni delež. Mobilno oglaševanje pa bo do 2016 prehitelo tako oglaševanje v družabnih omrežjih kot e-mail marketing in bo doseglo 11-odstotni tržni delež.
 

Deli

Arhiv