Deli

Iz zanimive infografike, ki si jo lahko pogledate na spodnji povezavi, je razvidno, da naj bi digitalno oglaševanje do leta 2016 prehitelo TV-oglaševanje. Tako za letos napovedujejo, da bodo vložki v digitalno oglaševanje znašali 41 milijard ameriških dolarjev, vložki v TV-oglaševanje pa skoraj 65 milijard. No, v letu 2016 pa naj bi vložki v prvo znašali 76,6 milijard, v drugo pa 72 milijard.

Iskalni marketing bo tudi v prihodnjih štirih letih ostal vodilni način digitalnega oglaševanja, bo pa njegov delež vseeno upadel iz 55 na 43 odstotkov. Prikazno oglaševanje bo še naprej raslo in bo v letu 2016 doseglo 37-odstotni tržni delež. Mobilno oglaševanje pa bo do 2016 prehitelo tako oglaševanje v družabnih omrežjih kot e-mail marketing in bo doseglo 11-odstotni tržni delež.
 

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv