Deli

Podjetja v ZDA bodo svoje proračune za iskalni marketing še dodatno povečala za 19 odstotkov. Tako naj bi do konca letošnjega leta skupna vrednost teh vložkov znašala 23 milijard ameriških dolarjev, pravi letno poročilo o stanju iskalnega marketinga podjetja Econsultancy. Najbolj pa bodo na to vejo oglaševanja v prihajajočih mesecih vplivali porast rabe mobilnih iskalnikov in spremembe, ki jih v svoj iskalnik vnaša Google.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv