Deli

Na ameriškem trgu danes L’Oreal digitalnemu oglaševanju namenja 10 odstotkov svojega celotnega marketinškega proračuna in po besedah tamkajšnjega vodilnega za marketing, naj bi se jim to zelo dobro tudi obrestovalo. Digitalno pravzaprav oblikuje vse vidike L’Orealove marketinške strategije, s tem pa so prodajo dvignili za skoraj 8 odstotkov.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv