Deli

Pri eMarketerju ocenjujejo (podatki so pridobljeni pri IAB-ju in PricewaterhouseCoopers), da naj bi bil dvig prihodkov od digitalnega oglaševanja največji pri Googlu (16,6 %), pet največjih igralcev, kamor sodijo še Yahoo!, Microsoft, Facebook in AOL, pa naj bi skupaj ustvarili približno dve tretjini vseh prihodkov, ocenjenih na 37,31 milijarde ameriških dolarjev. Iskalni marketing in prikazno oglaševanje pa bosta še naprej prevladujoči obliki oglaševanja vse tja do leta 2016, še pravijo pri eMarketerju.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv