Deli

Skoraj tri četrtine rednih pivcev vina je aktivnih uporabnikov Facebooka, kar je precej v primerjavi s celotno populacijo ameriških potrošnikov, kjer je takih slaba polovica, pravi eMaketerjeva raziskava. Številka pa je še višja pri mlajših pivcih (86 % med Y generacijo in 81 % med X generacijo). Tako se zdi logično, da bi morale blagovne znamke, ki želijo nagovoriti te skupine, to storiti prek družabnih omrežij, še pravijo pri eMarketerju.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv