Deli

Za več kot enega od štirih športnih navdušencev je internet glavni kanal za povezavo s športnimi novicami, pravi raziskava podjetja Burst Media. Za manj kot polovico je to še vedno televizija, eden od treh pa uporablja tablico ali pametni telefon za dostop do športnih informacij, medtem ko gleda šport na televiziji. Številka pa se še poveča pri tistih, ki so večji športni navdušenci.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv