shutterstock_115086481 (1)

Kaj vse lahko v digitalnem oglaševanju kupite za ceno Super Bowl oglasa

TV-oglasi med finalom Super Bowla so zelo dragi: 4 milijona dolarjev za 30 sekund. Res je, da omogočajo oglaševalcem doseči 100 milijonov ogledov naenkrat in da njihovi oglasi postanejo…

Preberi več
prikazno_oglaševanje

Povejte zgodbo blagovne znamke s pomočjo prikaznega oglaševanja

Če želite, da bo vaša zgodba uspešna, jo morajo ljudje videti. Zato pa niso dovolj zgolj lastni mediji in družbena omrežja. Ti ne premorejo dovolj dosega, da bi z…

Preberi več
shutterstock_118235326

Skrite taktike, kako bo video oglas postal viralen

Gotovo ste že vsi slišali za zelo uspešen viralni video oglas »Real Beauty Sketches«, ki so ga pripravili pri Dove-u. Popularnost tega videa gre seveda v prvi vrsti pripisati…

Preberi več
celostranski_oglasi

Uporabniki imajo radi celostranske spletne oglase

Potrošniki imajo radi oglase, ki se jim pokažejo čez celo stran, poleg tega si prek tega formata blagovno znamko tudi bolje zapomnijo, je pokazala raziskava podjetja Ipsos ASI. Celostranski…

Preberi več
shutterstock_121302943(1)

Leto 2014 bo leto programatičnega video oglaševanja

Že v letu 2013 je »programatični« zakup video oglasov (»programmatic buying«) odigral pomembno vlogo v digitalnem oglaševanju. Letos pa se bo ta trend nadaljeval. Tako naj bi bila v…

Preberi več
digitalno oglasevanje-tisk

Spletni oglasi bodo prehiteli oglaševanje v tisku

Internetno oglaševanje bo do leta 2015 doseglo četrtino celotnega oglaševalskega proračuna, kar pomeni, da bo prvič prehitelo oglaševanje v časopisih in revijah, napoveduje FIPP-ovo poročilo »World Magazine Trends 2013/14«….

Preberi več
honda

Honda v leto 2014 s še večjimi vložki v digitalno oglaševanje

Po tem, ko so v Hondi lani marca izbrali novo kreativno in medijsko agencijo, se zdaj posvečajo digitalni strategiji in spletnemu razvoju svojih blagovnih znamk. Zato iščejo digitalno agencijo,…

Preberi več
shutterstock_13481728 (2)

Hkratno spremljanje več naprav odvrača gledalce od gledanja TV

 TV-gledalci v Veliki Britaniji niso več tako osredotočeni na TV, kot so nekoč bili, pravi raziskava British Telecoma, saj naj bi skoraj 80 odstotkov TV-gledalcev med gledanjem TV opravljajo…

Preberi več
avtomobilska-panoga-z-najnaprednejsimi-spletnimi-oglasnimi-formati-c8550393ed5e7116efcc4c9f00657d5e

Avtomobilska panoga z najnaprednejšimi spletnimi oglasnimi formati

V letu 2013 je avtomobilska panoga oglaševala z najnaprednejšimi oglasnimi formati. Kljub temu, da je skupno število prikazov spletnih oglasov v tej panogi upadlo (po številu prikazov je vodila…

Preberi več
shutterstock_111122429(4)

Na 21 odstotkov kupcev avtomobilov so vplivali digitalni oglasi

21 odstotkov tistih, ki so nameravali kupiti avto, je priznalo, da so nanje pri nakupni odločitvi vplivali digitalni oglasi, je pokazala raziskava IAB-ja in Prosper Insights, kar je 71…

Preberi več

Arhiv