Deli

Kategorija sladkih pijač je spet v porastu, zahvaljujoč milenijcem, ki si želijo tovrstnih pijač. Proizvajalec Mike’s Hard na povečano konkurenco odgovarja tako, da seli ves svoj oglaševalski proračun, ki bo celo dvakrat večji kot lani, s TV na internet. Gre za res korenito spremembo, saj so v letu 2012 in 2013 za TV-oglase skupaj porabili kar 18,9 milijona ameriških dolarjev. Ena prvih digitalnih akcij je video oglas, ki obeležuje 15-letnico obstoja Mike’s Hard pijač.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv